Zobrazují se záznamy 1 - 17 z celkového počtu 17
Článek
Šeďová, Klára.
Co víme o výukovém dialogu?. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 11–28.
Článek
Lojdová, Kateřina.
Skryté světy mládeže. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 205–208.
Článek
Janebová, Eva.
Vedení internacionalizace vysokých škol. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 107–130.
Článek
Krejčová, Lenka.
Význam učitelů a školního prostředí pro motivaci dospívajících při studiu ve středních školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 85–106.
Článek
Janatová, Lucie.
Souvislost mezi hraním počítačových her a agresivitou. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 155–170.
Článek
Walterová, Eliška.
Mezinárodní konference Educational Change in the Global Context se bude konat v Praze na Univerzitě Karlově, Pedagogické fakultě ve dnech 30. srpna – 4. září 2010. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 209.
Článek
Kaščák, Ondrej.
Rituály a skryté kurikulum, alebo, Kam v pedagogike zaradiť rituálne štúdie? : teoretická (a biografická) rekonštrukcia. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 29–40.
Článek
Trnková, Kateřina, Chaloupková, Lucie, Knotová, Dana.
Pedagogičtí pracovníci na málotřídkách – izolovaní a nekvalifikovaní?. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 51–68.
Článek
Lukas, Josef.
Projekt Centra podpory inkluzívního vzdělávání (CPIV). Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 209.
Článek
Rabušicová, Milada, Klusáčková, Markéta, Kamanová, Lenka.
Mezigenerační učení v rámci programů a kurzů neformálního vzdělávání pro děti, rodiče a prarodiče. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 131–153.
Článek
Sedláček, Martin.
Co víme a co ještě nevíme o učení se dospělých. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 199–203.
Článek
Závodyová, Viera.
Uplatňovanie ritualizácií vo výučbe anglického jazyka v materských školách. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 171–186.
Článek
Koťátková, Soňa.
Kvalita sociálního klimatu a potřeby učitelek mateřských škol. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 69–84.
Článek
Foffová, Jana.
Komunikace s rodiči neprospívajících žáků očima učitelů. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 187–197.
Článek
Cimrmannová, Tereza.
Pedagog jako odborník prvního kontaktu v situaci krize žáka. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 2, s. 41–50.