Studia paedagogica 2016, vol. 21, iss. 1

Image
Year
2016
Publication year
2016
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Page Title
[5]-8 Sůl a pepř pedagogických věd : editorial Švaříček, Roman | pdficon
Stati – Studies
Page Title
[9]-34 Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Sedláčková, Jana; Čejková, Ingrid; Šmardová, Anna; Novotný, Petr; Zounek, Jiří | pdficon
[35]-56 Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce? Štěpánik, Stanislav; Chvál, Martin | pdficon
[57]-85 Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství Nehyba, Jan; Svojanovský, Petr | pdficon
[87]-110 Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže Arnseth, Hans Christian; Erstad, Ola; Juhaňák, Libor; Zounek, Jiří | pdficon
Medailon – Profile
Page Title
[111]-126 Jan Hus jako vysokoškolský učitel Mareš, Jiří | pdficon
Studentské práce – Emerging researchers
Page Title
[127]-137 Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách Šmardová, Anna | pdficon
Recenze – Review
Page Title
[139]-144 Mateřství na dobu určitou Šalamounová, Zuzana | pdficon