Search

Displaying 1 - 30 of 1196

Article
Scholz, Milan. Hledání Nové Evropy v textech T. G. Masaryka a Romana Dmowského : komparativní pohled. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. 89–110.

Article
Hálek, Jan. Koncept Maffie jako státotvorné komponenty v kolektivní paměti meziválečné československé společnosti. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. 23–43.

Article
Rychlík, Jan. Nová Evropa – představy a skutečnost. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. 61–70.

Article
Štaif, Jiří. Palackého federalismus a jeho koaliční potenciál. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. 5–14.

Article
Front matter. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. .

Article
Neudorflová, Marie L.. Filosofické a politické předpoklady Masarykovy koncepce Nové Evropy. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. 71–87.

Article
Kováč, Dušan. "Nová stredná Európa" u Tomáša G. Masaryka, Friedricha Naumanna a Milana Hodžu. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 2, pp. 45–60.

Article
Obsah - Content. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 1, pp. 5–6.

Article
Knoz, Tomáš, Peřestá, Markéta. Haus und Fürstentum Liechtenstein : Auswahlbibliographie. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 1, pp. 319–405.

Article
Maňas, Vladimír. "... viell fürsten halten ein Musica" : Musik und Musiker am Hofe der Fürsten von Liechtenstein im 17. Jahrhundert. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 1, pp. 189–215.

Article
Županič, Jan. Der jüdische Adel Preußens. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 1, pp. 237–263.

Article
Knoz, Tomáš. Thomas Winkelbauer und die Erforschung der Geschichte des Fürstenhauses Liechtenstein. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 1, pp. 7–14.

Article
Front matter. Studia historica Brunensia. 2017, vol. 64, iss. 1, pp. .

Issue
Slavica litteraria, 2017, vol. 20, issue 2.

Issue
Slavica litteraria, 2017, vol. 20, issue 1.

Article
Contents. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 2, pp. 3.

Article
Penninckx, Maarten, Quintelier, Amy, Vanhoof, Jan, De Maeyer, Sven, Van Petegem, Peter. Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 2, pp. 9–31.

Article
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 2, pp. 135–152.

Article
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 69–89.

Article
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 5–8.

Article
Front matter. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. .

Article
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 159–176.

Article
Back matter. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. .

Article
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 91–119.

Article
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, vol. 22, iss. 3, pp. 41–68.

Article
Obsah. Porta Balkanica. 2017, vol. 9, iss. 1-2, pp. 3–4.