[1] ARENDTOVÁ, H. Mezi minulostí a budoucností. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 2002. ISBN 80-85959-92-5.
[2] DE CARVALHO, M. E. Rethinking Family - School Relations: A Critique of Parental Involvement in Schooling. London: Lawrence Erlbaum Associates, 2000. ISBN 0-8058-3496-6.
[3] FURNELL, S., PHIPPEN, A. Taking responsibility for online protection – why citizens have their part to play. Computer Fraud & Security. 2007, roč. 26, č. 7–8, s. 8–13. ISSN 1361-3723.
[4] HAVLÍK, R., KOŤA, J. Sociologie výchovy a školy. Praha: Portál, 2002. ISBN 80-7178-635-7.
[5] CHRISTENSON, S. L., SHERIDAN, S. M. Schools and families. London – New York: The Guilfort Press, 2001. ISBN 1-57260-654-8.
[6] KAŠČÁK, O. Moc školy. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, 2006. ISBN 80-224-0905-7.
[7] KELLER, J. Nedomyšlená společnost. Brno: Doplněk, 1992. ISBN 80-85765-97-7.
[8] KELLER, J., TVRDÝ, L. Vzdělanostní společnost? Chrám, výtah a pojišťovna. Praha: SLON , 2008. ISBN 978-80-86429-78-6.
[9] KOLÁŘ, M. Nová cesta k léčbě šikany. Praha: Portál, 2011. ISBN 978-80-7367-871-5.
[10] KREJČÍ, V., KOPECKÝ, K. Nebezpečí elektronické komunikace I, II. Zpráva z výzkumného šetření. Olomouc, 2010–2011. [cit. 2011-02-16 ]. Dostupné z: .
[11] LIPOVETSKY, G. Soumrak povinnosti: bezbolestná etika nových demokratických časů. Praha: Prostor, 1999. ISBN 80-7260-008-7.
[12] MOŽNÝ, I. Česká rodina pozdní modernity. Nová podoba starého partnera a rivala školy. Pedagogika, 2004, roč. 54, č. 4, s. 309–325. ISSN 3330-3815.
[13] ONG, W. J. Technologizace slova: mluvená a psaná řeč. Praha: Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1124-4.
[14] RABUŠICOVÁ, M., ČIHÁČEK, V., EMMEROVÁ, K., ŠEĎOVÁ, K. Role rodičů ve vztahu ke škole – empirická zjištění. Pedagogika, 2003, roč. 53, č. 3, s. 309–319. ISSN 0031-3815.
[15] ŠEĎOVÁ, K. Tiché partnerství: vztahy mezi rodiči a učitelkami na prvním stupni základní školy. Studia paedagogica, 2009, roč. 14, č. 1, s. 27–52. ISSN 1803-7437.
[16] ŠTECH, S. Co je učitelství a lze se mu naučit? Pedagogika, 1994, roč. 44, č. 4, s. 310–320. ISSN 3330-3815.
[17] ŠTECH, S., VIKTOROVÁ, I. Typizační postupy rodičů a učitelů na začátku 2. stupně ZŠ. In Pražská skupina školní etnografie (eds.). Typy žáků. Praha: ÚPPV PedF UK, 1993, s. 43–98. ISBN 80-901677-0-5.
[18] ŠTECH, S., VIKTOROVÁ, I. Vztahy rodiny a školy – hledání dialogu. In KOLLÁRIKOVÁ, Z., PUPALA, B. (eds.). Předškolní a primární pedagogika. Praha: Portál, 2001, s. 57–94. ISBN 80-7178-585-7.
[19] THOMSON, B.
Characteristics of Parent-Teacher E-mail Communication. Communication Education, 2008, roč. 57, č. 2, s. 201–223. ISSN 0363-4523. |
DOI 10.1080/03634520701852050
[20] VAŠUTOVÁ, M. a kol. Proměny šikany ve světě nových médií. Ostrava: Filozofická fakulta, 2010. ISBN 978-00-7368-858-5.
[21] VIKTOROVÁ, I. Od sedmi do jedenácti: jak děti mladšího školního věku píší literaturu. Praha: Karolinum, 2009. ISBN 978-80-246-1630-8.
[22] VOJTÍŠKOVÁ, K. Interakce rodiny a školy pohledem matek. Pedagogika, 2010, roč. 60, č. 2, s. 115–116. ISSN 0031-3815.
[23] WEBER, M. Autorita, etika a společnost. Pohled sociologa do dějin. Praha: Mladá fronta, 1997. ISBN 80-204-0611-5.