[1] BENETKOVÁ [= REITTEREROVÁ], Vlasta. K historii československé sekce Mezinárodní společnosti pro soudobou hudbu a jejích festivalů. Hudební věda, 1995, roč. 33, č. 2, s. 139–158; č. 3, s. 245–259; č. 4, s. 337–356.
[2] BLÁHA-MIKEŠ, Záboj. Politika a hudba. Česká hudba, 1934/35, roč. 38, č. 3–4, s. 66–69.
[3] GREGOR, Vladimír. Hanns Eisler a české země. Hudební věda, 1982, roč. 19, 1982, s. 320–326.
[4] GREGOR, Vladimír. Mezinárodní hudební kancelář v Moskvě. Hudební rozhledy, 1976, roč. 29, s. 139–141.
[5] HAEFELI, Toni. Die Internationale Gesellschaft für Neue Musik (ISCM). Ihre Geschichte von 1922 bis zur Gegenwart. Zürich: Atlantis Musikbuch-Verlag, 1982.
[6] HAEFELI, Toni. Musikfest oder internationale Information: Zur Geschichte der »Internationalen Gesellschaft für Neue Musik« (IGNM). In Neue Musik und Festival [= Studien zur Wertungsfor-schung, 6]. Kolleritsch, Otto (ed.). Graz: Institut für Wertungsforschung an der Hochschule für Musik und darstellende Kunst, 1973, s. 19–35.
[7] HÁBA, Alois. Organisace XIII. mezinárodního hudebního festivalu v Praze. Rytmus, §1935/36§§, č. 1, s. 19–24.
[8] LADMANOVÁ, Milada. Stylový přínos Přítomnosti, sdružení pro soudobou hudbu. Hudební věda, 1968, č. 2, s. 187–209.
[9] LUDVOVÁ, Jitka. Spolek pro moderní hudbu. Hudební věda, 1976, č. 13, s. 147–173.
[10] OČADLÍK, Mirko. Pražský festival. Čin, 26. 9. 1935, s. 306–308.
[11] RÉTI, Rudolf. Die Entstehung der ISCM. Österreichische Musikzeitschrift, 1957, č. 12, s. 113–117.
[12] REITTEREROVÁ, Vlasta – REITTERER, Hubert. Musik und Politik – Musikpolitik. Die Internationale Gesellschaft für Neue Musik im Spiegel des brieflichen Nachlasses von Alois Hába 1931–1938. Miscellanea musicologica, 1999, č. 36, s. 129–310.
[13] SPURNÝ, Lubomír – VYSLOUŽIL, Jiří. Alois Hába: A Catalogue of the Music and Writings. Praha: KLP, 2010.
[14] SPURNÁ, Helena. Voiceband jako originální příspěvek Emila Františka Buriana českému meziválečnému divadlu. In Acta Universitatis Palackianae Olomucensis. Facultas Philosophica. Philosophica – Aesthetica, 2004, č. 27 [= Kontext(y) IV. Litteraria – Theatralia – Cinematographica. Sborník katedry divadelních, filmových a mediálních studií, Olomouc 2004], s. 99–106.
[15] STEINHARD, Erich. Internationales Musikfest in Prag. Der Auftakt, 1935, č. 15, s. 150–152.
[16] VLHOVÁ-WÖRNER, Hana. Společnost pro hudební výchovu ve víru mezinárodní politiky a sporů uvnitř československého hudebního života mezi dvěma světovými válkami. Hudební věda, 2008, č. 45, s. 245–294.
[17] VOJTĚCH, Ivan. Die Konzerte des Prager Vereins. In Schönbergs Verein für musikalische Privataufführungen [= Musik-Konzepte, 36]. Metzger, Heinz-Klaus – Riehn, Rainer (eds.), München: Richard Boorberg, 1984, s. 115–118.
[18] VOJTĚCH, Ivan. Verein für musikalische Privataufführungen in Prag. Versuch einer Dokumentation. Miscellanea musicologica, 1999, č. 36, s. 9–128.
[19] VYSLOUŽIL, Jiří: Alois Hába. Život a dílo. Praha: Panton, 1974.
[20] VYSLOUŽILOVÁ, Věra: Musikfest der ISCM 1935. Beiträge zur Musikwissenschaft, 1989, č. 31, s. 54–58.
[21] WEBER, Horst (ed.). Alexander Zemlinsky. Briefwechsel mit Arnold Schönberg, Anton Webern, Alban Berg und Franz Schreker [= Briefwechsel der Wiener Schule, 1]. Darmstadt: Wissenschaftliche Buchgesellschaft, 1995.
[22] WEISLOVÁ, Hana. K historii Mezinárodního hudebního festivalu v Praze. Rytmus, 1935/36, č. 1, s. 4–11,
[23] WEISLOVÁ, Hana. Zur Vorgeschichte des 13. Internationalen Musikfestes in Prag. Der Auftakt, 1935, č. 15, s. 152–155.
[24] WELLESZ, Egon: E. J. Dent and the International Society for Contemporary Music. Music Review, 1946, č. 7, s. 205–208.