![]() |
Issue title:
Akce!
Year:
2015
Publication year:
2015
ISSN:
1803-7437 (print)
ISSN:
2336-4521 (online)
Note:
Editoři čísla: Klára Šeďová, Roman Švaříček
|
[5]-8 |
Editorial Šeďová, Klára; Švaříček, Roman |
![]() |
||
Stati – Studies | |||
[9]-31 |
Od teorie k praxi: od plánování dialogického vyučování k jeho reflexi Lehesvuori, Sami; Viiri, Jouni |
![]() |
||
[33]-58 |
Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu Šeďová, Klára; Sedláček, Martin |
![]() |
||
[59]-79 |
Learning study: rozvoj školy skrze kolegiální učení učitelů Lundgren, Mats; Schantz Lundgren, Ina von; Kihlstrand, Anne-Maj; Von Schantz Lundgren, Ina |
![]() |
||
[81]-103 |
Proměna vysokoškolské výuky: zkušenost s využitím kooperativních skupin Kasíková, Hana |
![]() |
||
[105]-126 |
Diverzita žáků: téma pro vedení školy Hloušková, Lenka; Trnková, Kateřina; Lazarová, Bohumíra; Pol, Milan |
![]() |
||
Rozhovor – Interview | |||
[127]-133 |
Akční výzkum je věcí profesní odvahy: rozhovor s Kate Wall Wall, Kate; Švaříček, Roman; Šeďová, Klára |
![]() |
||
Studentské práce – Emerging researchers | |||
[135]-150 |
Bloková výuka nadaných žáků Majcík, Martin |
![]() |
||
Recenze – Review | |||
[151]-156 |
Reflektivní psaní: pro výzkum, pro výuku, pro rozvoj Sucháček, Petr |
![]() |
||