![]() |
Year:
2016
Publication year:
2016
ISSN:
1803-7437 (print)
ISSN:
2336-4521 (online)
|
[5]-8 |
Sůl a pepř pedagogických věd : editorial Švaříček, Roman |
![]() |
||
Stati – Studies | |||
[9]-34 |
Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Sedláčková, Jana; Čejková, Ingrid; Šmardová, Anna; Novotný, Petr; Zounek, Jiří |
![]() |
||
[35]-56 |
Konstruktivismus jako cesta ke zlepšování výsledků vzdělávání v českém jazyce? Štěpánik, Stanislav; Chvál, Martin |
![]() |
||
[57]-85 |
Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství Nehyba, Jan; Svojanovský, Petr |
![]() |
||
[87]-110 |
Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT: role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže Arnseth, Hans Christian; Erstad, Ola; Juhaňák, Libor; Zounek, Jiří |
![]() |
||
Medailon – Profile | |||
[111]-126 |
Jan Hus jako vysokoškolský učitel Mareš, Jiří |
![]() |
||
Studentské práce – Emerging researchers | |||
[127]-137 |
Neverbální chování učitelů ve vyučovacích hodinách Šmardová, Anna |
![]() |
||
Recenze – Review | |||
[139]-144 |
Mateřství na dobu určitou Šalamounová, Zuzana |
![]() |
||