[1] BENEŠ, Josef. Kulturně výchovná činnost muzeí. 1. díl. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1981.
[2] GOULDING, Christina.
Contemporary Museum Culture and Consumer Behavior. Journal of Marketing Management, 1999, roč. 15, č. 7, s. 647–671. ISSN 2333-6080. |
DOI 10.1362/026725799785037003
[3] HAMPP, Julia Constanze. Die "Aura" des Originals – Wahrheit oder Mythos? Wahrnehmung, Bewertung und Verarbeitung von authentischen Objekten in Ausstellungen von Wissenschafts- und Technikmuseen. Mnichov: Technische Universität München, TUM School of Education Lehrstuhl für Wissenschaftskommunikation, 2014. 132 s. Dizertační práce.
[4] HEDE, Anna-Marie.
A journey to the authentic: Museum visitors and their negotiation of the inauthentic. Journal of Marketing Management, 2010, roč. 26, č. 7–8, s. 686–705. ISSN 2333-6080. |
DOI 10.1080/02672571003780106
[6] JAGOŠOVÁ, Lucie a Lenka MRÁZOVÁ. Objektové učení jako základ muzejní didaktiky. In Muzejní pedagogika dnes. Olomouc: Vydavatelství Univerzity Palackého, 2008, s. 225–236. ISBN 978-80-244-1993-0.
[7] KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 978-80-247-6364-4.
[9] RAJČANOVÁ, Silvia. Originál a jeho aspekty vo vzťahu k jeho náhradníkom. In Originál & kópia v múzeu. Bratislava: Slovenská národná galéria, 2015, s. 12–15.