Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 49

Kapitola
Zounek, Jiří. E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, s. 145–148.

Kapitola
Zounek, Jiří. Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, s. 149–159.

Kapitola
Srba, Bořivoj. Muses in exile. In: Srba, Bořivoj. Múzy v exilu : kulturní a umělecké aktivity čs. exulantů v Londýně v předvečer a v průběhu druhé světové války, 1939-1945 : kulturní politika, "pódiové" programy, koncerty, literární a recitační pořady, taneční vystoupení, divadelní představení, rozhlasová pásma a hry, filmová tvorba, časopisecká a ediční činnost, ideové diskuze. 2003, s. 854–858.

Kapitola
Střítecký, Jaroslav. The Czech Question a century later. In: Střítecký, Jaroslav. Studie a stati. 1. 2017, s. 66–81.

Kapitola
Mikeš, Marek. Genji monogatari and popular literature of the Edo period: a case study of Nise Murasaki inaka Genji by Ryūtei Tanehiko : summary. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika. 2020, s. 188–189.

Kapitola
Mikeš, Marek. Seznam použitých obrazových materiálů. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika. 2020, s. 197–200.

Kapitola
Mikeš, Marek. Bibliografie. In: Mikeš, Marek. Gendži monogatari a populární literatura období Edo : případová studie díla Nise Murasaki inaka Gendži autora Rjúteie Tanehika. 2020, s. 190–196.

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Maňas, Vladimír. Nicolaus Zangius : the musician at the turn of the 16th and 17th centuries : the life of an unknown : summary. In: Maňas, Vladimír. Nicolaus Zangius: hudebník přelomu 16. a 17. století : na stopě neznámému. 2020, s. 157–161.

Kapitola
Flašar, Martin. Poème électronique. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 98–143.

Kapitola
Flašar, Martin. Summary. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 148.

Kapitola
Flašar, Martin. Edgard Varèse – humanista a Brancusi soudobé hudby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 45–67.

Kapitola
Flašar, Martin. Iannis Xenakis. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 68–90.

Kapitola
Flašar, Martin. Teoretické, technologické a estetické předpoklady Varèseho tvorby. In: Flašar, Martin. Poème électronique, 1958 : Le Corbusier, E. Varèse, I. Xenakis. 2012, s. 21–44.

Kapitola
Šimáně, Michal. Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, s. 165–168.

Kapitola
Jurkovič, Tomáš. The Izanagi motive in Haruki Murakami's novels : summary. In: Jurkovič, Tomáš. Izanagiovský motiv v románech Haruki Murakamiho. 2019, s. 153–154.

Kapitola
Chlup, Otokar. Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných. 1925, s. 105–108.

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, s. 120–127.

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Kapitola
Matela, Jiří. Subject in modern Japanese : summary. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 253–254.

Kapitola
Matela, Jiří. Literatura. In: Matela, Jiří. Podmět v moderní japonštině. 2017, s. 255–266.

Kapitola
Resumé. In: Dosedlová, Aneta. , Hegerová, Terézia. , Krajcová, Pavla. , Mašková, Kateřina. , Mydliarová, Lucia. , Russeová, Zuzana. , Samoylova, Nataliya. , Shejbalová, Zuzana. Tradiční rodina v Číně. 2019, s. 84.

Kapitola
Pol, Milan. Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 149–165.

Kapitola
Malá, Zuzana. Introduction. In: Malá, Zuzana. Religious practices in the Japanese mountains : from fleeing the hells towards the healthy, sustainable and spiritual practices of the consumer society. 2019, s. 9–17.

Kapitola
Malá, Zuzana. List of figures. In: Malá, Zuzana. Religious practices in the Japanese mountains : from fleeing the hells towards the healthy, sustainable and spiritual practices of the consumer society. 2019, s. 169–170.

Kapitola
Malá, Zuzana. Conclusions. In: Malá, Zuzana. Religious practices in the Japanese mountains : from fleeing the hells towards the healthy, sustainable and spiritual practices of the consumer society. 2019, s. 129–131.

Kapitola
Malá, Zuzana. Religious practices in the consumer society. In: Malá, Zuzana. Religious practices in the Japanese mountains : from fleeing the hells towards the healthy, sustainable and spiritual practices of the consumer society. 2019, s. 107–128.