Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 50

Číslo
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická, 1995, vol. 44, issue C42.

Článek
Sviták, Zbyněk. Několik poznámek k životu a dílu protonotáře Jindřicha. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 5–11.

Článek
Flodr, Miroslav. Úsilí městské rady o jurisdikci nad brněnskými předměstími ve 13. a 14. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 25–38.

Článek
Janák, Jan. Osnova moravského zemského zřízení z revolučního roku 1848. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 111–123.

Článek
Reinalter, Helmut. Die Anfänge des Liberalismus in Österreich : (von der Aufklärung bis zur Revolution 1848/49). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 99–109.

Článek
Nečas, Ctibor. Z protektorátu Čechy a Morava do Auschwitz II-Birkenau: hromadný transport Romů 7.5.1943. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 139–145.

Článek
Mezník, Jaroslav. Markrabě a páni : (k mocenskému dualismu na Moravě v době předhusitské) : Josefu Válkovi k 65. narozeninám. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 39–50.

Článek
Háza, Zdeněk. Soupis obyvatel řádového statku Třebom z konce roku 1647 a proměny stavu i kompozice tamní populace v následujícím období. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 71–88.

Článek
Boček, Pavel. K počátkům morální a politické obrody ruských knížectví ve XIII. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 13–24.

Článek
Malíř, Jiří. Podíl Masaryka na utváření politických poměrů na Moravě v letech 1890-1914. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 125–137.

Článek
Strmiska, Maxmilián. Vzestup quebeckého neonacionalismu (1960-1967): ideologické a politické aspekty. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 147–152.

Článek
Vašků, Vladimír. Příčiny zániku konfirmačního řízení v habsbuské monarchii v roce 1836. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 89–97.

Článek
Krmíčková, Helena. Gallus Asserunt quidam : rozbor textu a edice. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. C, Řada historická. 1995, roč. 44, č. C42, s. 51–69.

Číslo
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná, 1995, vol. 44, issue H30.

Kapitola
Pol, Milan. Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 3–5.

Kapitola
Pol, Milan. Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 11–21.

Kapitola
Pol, Milan. K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 77–95.

Kapitola
Pol, Milan. K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 47–76.

Kapitola
Pol, Milan. Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 119–125.

Kapitola
Pol, Milan. Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 22–28.

Kapitola
Pol, Milan. Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 38–45.

Kapitola
Pol, Milan. Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 6–10.

Kapitola
Pol, Milan. K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 96–118.

Kapitola
Pol, Milan. Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 149–165.

Kapitola
Pol, Milan. K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 126–141.

Kapitola
Pol, Milan. Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 46.

Kapitola
Pol, Milan. Závěr. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 142–148.

Kapitola
Pol, Milan. Obecné požadavky na učitele waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 29–37.