Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 615
Článek
Zalabáková, Jitka.
Sympozium Balcanicum počtvrté. Porta Balkanica. 2014, roč. 6, č. 2, s. 86–87.
Článek
Jakoubek, Marek.
Bibliografický soupis českých a slovenských prací o Vojvodovu, české krajanské obci v Bulharsku (do r. 2013). Porta Balkanica. 2014, roč. 6, č. 2, s. 62–77.
Článek
Žíla, Ondřej.
"Návrat domů" : rozdílné průběhy repatriačního procesu v Bosně a Hercegovině (vybrané případové studie). Porta Balkanica. 2014, roč. 6, č. 2, s. 34–49.
Článek
Šalamounová, Zuzana.
(Re)konstruování školního vědeckého slovníku. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 9–42.
Článek
Korthagen, Fred, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman.
Hledání skrytých kvalit: rozhovor s Fredem Korthagenem. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 125–135.
Článek
Knecht, Petr.
O krizi (teorie) kurikula a cestě jak z ní ven. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 161–165.
Článek
Vala, Jaroslav, Chráska, Miroslav.
Recepce poezie u žáků středního odborného učiliště a gymnázia. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 43–63.
Článek
Pihlgren, Ann.
Rodičovské schůzky vedené žáky. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 83–102.
Článek
Pavelková, Michaela.
Školní hodnocení očima matek žáků druhého stupně základní školy. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 149–159.
Článek
Výzva pro autory : časopis Studia paedagogica, ročník 20, číslo 2, rok 2015 : Téma: Akce!. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 167–169.
Článek
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina.
Mezigenerační učení v prostředí komunit: koncept a mapování výzkumného terénu. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 1, s. 103–124.
Článek
Šeďová, Klára, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin, Šalamounová, Zuzana.
On the way to dialogic teaching: action research as a means to change classroom discourse. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 9–43.
Článek
Gallardo Echenique, Eliana.
An integrative review of literature on learners in the digital era. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 161–184.
Článek
Rißler, Georg, Bossen, Andrea, Blasse, Nina.
School as space: spatial alterations, teaching, social motives, and practices. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 145–160.
Článek
Novotný, Petr, Brücknerová, Karla.
Intergenerational learning among teachers: an interaction perspective. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 45–79.
Článek
Gobbo, Francesca.
"Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 101–120.