Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 316

Článek
Štěpaník, Karel. Henry Fielding. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1954, roč. 3, č. D1, s. 108–122.

Článek
Rossowová, Lucie. Les funcions pragmàtiques del marcador discursiu eh? en les interaccions parlamentàries. Études romanes de Brno. 2020, roč. 41, č. 2, s. 235–248.

Článek
Royo, Carles. Els verbs psicològics pronominals catalans i l'alternança emotiva/volitiva. Études romanes de Brno. 2018, roč. 39, č. 1, s. 115–138.

Článek
Abrines Llabrés, Bartomeu, Mateu Fontanals, Jaume. Els verbs de canvi d'estat del català i l'alternança causativa: una proposta sintàctica. Études romanes de Brno. 2018, roč. 39, č. 1, s. 139–161.

Článek
Kopecký, Milan. Comenius as a biblist. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1994, roč. 43, č. D41, s. 15–22.

Článek
Švancara, Josef. Dynamics of intellectual deficit in children with localized and difuse CNS damage. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 21–28.

Článek
Bárta, Boleslav, Ludvíková, Helena. The difference in emotional irritability between asthmatic and normal children. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 7–12.

Článek
Pačesová, Jaroslava. On the ontogenesis of speech acts. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1988, roč. 37, č. I23, s. 55–65.

Článek
Pantůčková, Lidmila. George Eliotová o umění a její umělecká tvůrčí methoda. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1955, roč. 4, č. D2, s. 41–55.

Článek
Pantůčková, Lidmila. V.G. Belinsky, Karl Marx and W.M. Thackeray on Eugène Sue's "Les Mystères de Paris". Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1960, roč. 9, č. D7, s. 149–160.

Článek
Štěpaník, Karel. [Hietsch, Otto. Die Petrarcaübersetzungen Sir Thomas Wyatts]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1960, roč. 9, č. D7, s. 284.

Článek
Kocmanová, Jessie. Hikosaku Yanagishima. A Crow Caws, Kyoto, n. d.. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. D, Řada literárněvědná. 1960, roč. 9, č. D7, s. 288.

Článek
Cremades Cortiella, Elga. Estructura argumental i noms no eventuals en català: una aproximació descriptiva. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 1, s. 193–208.

Článek
Cremades Cortiella, Elga. [Vilà, Montserrat; Castellà, Josep M. 10 idees clau: ensenyar la competència oral a classe: aprendre a parlar en públic]. Études romanes de Brno. 2016, roč. 37, č. 2, s. 268–269.

Článek
Hanuza, Maria. Self-preservative tendencies of human personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 95–105.

Článek
Radka, Agnieszka. A psychological concept of young women's sexual life. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 107–119.

Článek
Švancara, Josef. Interaction of social and biological determinants in the development and forming of the personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, roč. 31, č. I17, s. 37–49.

Článek
Kostroň, Lubomír. Psychology : a new view on holistic approach. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 133–137.

Článek
Macek, Petr, Osecká, Liduška, Blatný, Marek. Semantic structure of adolescent's actual, ideal and unwanted self. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 111–121.

Článek
Široký, Hugo. Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.

Článek
Švancara, Josef. Mutual influences of genetic and environmental factors in life span-developmental research. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 43–51.

Článek
Pačesová, Jaroslava. Processing strategies in language acquisition. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 19901991, roč. 39-40, č. I25, s. 55–62.

Článek
Keplinger, Alicja. On activities and competences that determine high level of productivity. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 19–26.

Článek
Bartosz, Bogna. How do Polish students deal with learning difficulties? : private lessons – fashion or necessity. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 85–100.

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. The stress and support of psychological well-being II. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 27–34.

Článek
Konečná, Věra. Self-concept of the intellectually gifted children - sex differences. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 101–109.

Článek
Sehringer, Wolfgang. How instruction impacts children's creative achievements. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 99–109.

Článek
Jelínek, Martin, Květoň, Petr, Vobořil, Dalibor. Assessment of response pattern aberrancy in Eysenck Personality Inventory. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, roč. 58, č. P14, s. 37–46.

Článek
Vašina, Lubomír, Bargel, Miroslav. Social intelligence as a predictor of pro-social and asocial behaviour: ways of affecting it through psychotherapy and social and pedagogical programmes. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2010, roč. 58, č. P14, s. 59–66.

Článek
Czapiga, Alina. Personality development process of persons who experienced trauma in their childhood. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2009, roč. 57, č. P13, s. 35–43.