Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 534

Článek
Obsah - Contents. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 3.

Článek
Cadorini, Giorgio. [Covino, Sandra (2019). Linguistica e nazionalismo tra le due guerre mondiali: scienza e ideologia negli epigoni ascoliani]. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 181–184.

Článek
Honzl, Jiří. Flavius Mauricius : glimpses into the life and career of Roman military official. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 99–120.

Článek
Fraňo, Peter. Cicero's translations of the Stoic term συμπάϑεια into Latin. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 87–97.

Článek
Kovács, Tamás. 410: Honorius, his rooster, and the eunuch (Procop. Vand. 1.2.25–26). Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 131–148.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 186–187.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. .

Článek
Bron, Agnieszka, Thunborg, Camilla. Struggles in becoming employable : non-traditional student narratives of the transition from higher education to working life in Sweden. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 161–182.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. .

Článek
Brücknerová, Karla, Rozvadská, Katarína, Knotová, Dana, Juhaňák, Libor, Rabušicová, Milada, Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.

Článek
Šeďová, Klára. Co je úspěch a kde se berou šance uspět? : editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 5–8.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. .

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. .

Článek
Portešová, Šárka, Jabůrek, Michal, Tancoš, Martin, Chvojková, Edita, Válková, Simona. Shoda pedagogické nominace a skupinového testu inteligence při skríningu intelektového nadání : sonda do problematiky. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 131–151.

Článek
Šimáně, Michal, Kamanová, Lenka. Přijímací řízení na středních odborných školách v období socialistického Československa. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 69–101.

Článek
Calero, Luis. El paisaje sonoro en la Odisea. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 33–45.

Článek
Doležal, Stanislav. Two of Constantine's "official lies". Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 61–71.

Článek
Bán, Katalin. Anger metaphors in Seneca's Medea. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 5–15.

Článek
Front matter. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. .