Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 20 z celkového počtu 20

Kapitola
Pol, Milan. Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 3–5.

Kapitola
Pol, Milan. Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 11–21.

Kapitola
Pol, Milan. K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 77–95.

Kapitola
Pol, Milan. K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 47–76.

Kapitola
Pol, Milan. Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 119–125.

Kapitola
Pol, Milan. Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 22–28.

Kapitola
Pol, Milan. Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 38–45.

Kapitola
Pol, Milan. Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 6–10.

Kapitola
Pol, Milan. K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 96–118.

Kapitola
Pol, Milan. Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 149–165.

Kapitola
Pol, Milan. K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 126–141.

Kapitola
Pol, Milan. Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 46.

Kapitola
Pol, Milan. Závěr. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 142–148.

Kapitola
Pol, Milan. Obecné požadavky na učitele waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 29–37.

Článek
Kurfürst, Pavel. Křídlo - ala. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, roč. 44, č. H30, s. 5–20.

Článek
Dvořáková, Jana. Jan Nepomuk August Vitásek (1770-1839) - významný český hudebník první poloviny 19. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, roč. 44, č. H30, s. 41–49.

Článek
Štědroň, Miloš. Janáčkova melodika - některé specifické rysy. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, roč. 44, č. H30, s. 93–108.

Článek
Sehnal, Jiří. K dějinám varhan a hudby v Mikulově. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, roč. 44, č. H30, s. 21–33.

Článek
Srba, Bořivoj. Jevištní výpravy na scénách Královského zemského českého divadla v období jeho "prozatímnosti" 1862-1883. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, roč. 44, č. H30, s. 51–91.