Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 151

Článek
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, roč. 23, č. I9, s. 53–60.

Článek
Jůva, Vladimír. Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.

Článek
Liškař, Čestmír. Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.

Článek
Breuer, Helmut. Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 19791980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.

Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.

Článek
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.

Článek
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.

Článek
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.

Článek
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.

Článek
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 87–97.

Článek
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 51–66.

Článek
Kuhl, Julius, Henseler, Wilfried. Systemdiagnostik: assessment und Förderung persönlicher Kompetenzen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 67–85.

Kapitola
Žemberová, Viera. Das Fremde in der Autorintention der feministischen Prosa. In: Česko-slovenské vztahy, Evropa a svět. 2004, s. 197–204.

Článek
Brogyanyi, Bela. [Mayrhofer, Manfred. Indogermanistik: über Darstellungen und Einführungen von den Anfängen bis in die Gegenwart]. Linguistica Brunensia. 2011, roč. 59, č. 1-2, s. 331–340.

Článek
Vykypěl, Bohumil. [Petit, Daniel. Untersuchungen zu den baltischen Sprachen]. Linguistica Brunensia. 2011, roč. 59, č. 1-2, s. 325.

Kapitola
Kosek, Pavel. Seznam literatury. In: Kosek, Pavel. Historická mluvnice češtiny I. 2014, s. 200–210.

Článek
Grepl, Miroslav, Karlík, Petr. Valenz als Ausgangspunkt der Beschreibung der Satzstrukturen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1986, roč. 35, č. A34, s. 79–97.

Kapitola
Pleskalová, Jana. Resumé. In: Pleskalová, Jana. Tvoření nejstarších českých osobních jmen. 1998, s. 117–121.

Kapitola
Sedlák, Jiří. Zusammenfassung : Probleme des aktiven sozialen Programmlernens. In: Sedlák, Jiří. Otázky sociálního učení. 1984, s. 285–288.

Kapitola
Hlubinková, Zuzana. Zusammenfassung. In: Hlubinková, Zuzana. Tvoření slov ve východomoravských nářečích. 2010, s. 265–266.

Kapitola
Grepl, Miroslav, Karlík, Petr. Grammatische Ausdrucksmittel der Hierarchisierung der semantischen Struktur des Satzes. In: Grepl, Miroslav. , Karlík, Petr. Gramatické prostředky hierarchizace sémantické struktury věty. 1983, s. 95–97.

Kapitola
Chloupek, Jan. Die Tschechische Sprachsituation : Zusammenfassung. In: Chloupek, Jan. Dichotomie spisovnosti a nespisovnosti. 1986, s. 127–129.

Kapitola
Šlosar, Dušan. Zusammenfassung. In: Šlosar, Dušan. Slovotvorný vývoj českého slovesa. 1981, s. 147–150.

Kapitola
Lamprecht, Arnošt. Die Entwicklung des phonologischen Systems des Tschechischen : Zusammenfassung. In: Lamprecht, Arnošt. Vývoj fonologického systému českého jazyka. 1966, s. 99–104.

Kapitola
Osolsobě, Klára. Bibliografie. In: Osolsobě, Klára. Morfologie českého slovesa a tvoření deverbativ jako problém strojové analýzy češtiny. 2011, s. 195–200.

Kapitola
Grepl, Miroslav. Die Emotional motivierte Aktualisierung in der Syntaktischen Structur [i.e. Struktur] der Aussage. In: Grepl, Miroslav. Emocionálně motivované aktualizace v syntaktické struktuře výpovědi. 1967, s. 135–140.

Článek
Giger, Markus, Vykypěl, Bohumil. Die Typologie des Litauischen und das Lettischen : (mit einem allgemeinen Ausblick zu den Perspektiven der Prager Typologie). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 2001, roč. 50, č. A49, s. 45–86.