Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 2048

Článek
Ondráček, Jaroslav. K otázce předminulosti a minulosti v italštině a v angličtině. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1973, roč. 22, č. A21, s. 57–68.

Článek
Jiráček, Jiří. K interferenci v ruské sufixální derivaci. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. A, Řada jazykovědná. 1973, roč. 22, č. A21, s. 35–40.

Článek
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 3–4.

Článek
Karlík, Petr. Drobné postřehy o slovesu být v češtině. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 35–51.

Článek
Karlíková, Helena. Vzpomínka na Pavlu Valčákovou. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 79–82.

Článek
Boček, Vít. [Willems, Klaas; Munteanu, Cristinel. Eugenio Coseriu: past, present and future]. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 83–87.

Článek
Vykypěl, Bohumil. [Lindner, Thomas. Urindogermanische Grammatik. Teil II. Flexionsparadigmen]. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 88.

Článek
Vykypěl, Bohumil. [Witzlack-Makarevich, Kai, ed. Kalkierungs- und Entlehnungssprachen in der Slavia: Boris Unbegaun zum 120. Geburtstag]. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 89–90.

Článek
Boček, Vít. [Operstein, Natalie. The lingua franca: contact-induced language change in the Mediterranean]. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 91–97.

Článek
Boháčová, Michaela. [Šrámek, Rudolf. Putování za názvy obcí Jihlavska]. Linguistica Brunensia. 2022, roč. 70, č. 2, s. 98–101.

Článek
Obsah - Contents. Linguistica Brunensia. 2023, roč. 71, č. 1, s. 3–4.

Článek
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 85–105.

Článek
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 203–206.

Článek
Švaříček, Roman. Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 5–8.

Článek
Mareš, Jiří. Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 111–126.

Článek
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 57–85.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 3–4.

Článek
Smetáčková, Irena, Štech, Stanislav. Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol : co ukázalo uzavření škol?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 9–38.

Článek
Vengřinová, Tereza. Akademická a sociální integrace do studia na vysoké škole u první generace vysokoškoláků : přehledová studie. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 167–184.

Článek
Zábrodská, Kateřina, Mudrák, Jiří, Rozumová, Eva, Takács, Lea. Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace : typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýze dotazníku motivace k výkonu. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 145–166.

Článek
Šalamounová, Zuzana, Navrátilová, Jana. Žáci jako spolužáci : participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 39–68.

Článek
Kalenda, Jan. Tři vlny : vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019). Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 91–124.

Článek
Švaříček, Roman. Hledají se noví poslové : editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 5–8.

Článek
Macek, David, Jabůrek, Michal, Chvojková, Edita, Portešová, Šárka. Problematika měření socio-emočních schopností u dětí : srovnatelnost faktorové struktury posuzovací škály mezi otci, matkami a pedagogy. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 69–90.