Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 43

Článek
Jurík, Mirón. Gothic Christians in Constantinople in 4th and 5th century: the Nicene Christians and Christianization. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 99–116.

Článek
Stehlíková, Dana. A recently discovered Regimen sanitatis by Guillem de Béziers from 1319. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 247–277.

Článek
Fernández, Claudia Nelida. Chremylus encounters Blepsidemus: the first quiproquo? (Aristophanes' Wealth 332–414). Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 67–82.

Článek
Blažek, Václav. Latin Tetrica in etymological perspective. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 5–24.

Článek
Kárpáti, András. The weapon of mousikē in Euripides' Cyclops. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 149–165.

Článek
Pruša, Libor. Ctesias in the Achaemenid Persia?. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 211–224.

Článek
Pagkalos, Manolis E.. Sulla and the practices of anchoring in political discourse: cultural memory and the use of symbols in Roman Athens. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 193–210.

Článek
Démuth, Andrej, Juríková, Erika. Andreas Jaszlinsky versus Aristotle : the interface of facts and logic: reflections on the Origin of Life in the work of the Trnava Jesuit in the 18th century. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 55–65.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 292–293.

Článek
Seres, Dániel. Argumentation in Demosthenes's speech Against Timocrates. Graeco-Latina Brunensia. 2021, roč. 26, č. 2, s. 225–246.

Článek
Kokkinidou, Anna. An epic journey: Ioannis Kazazis (1947–2021). Neograeca Bohemica. 2021, roč. 21, č. [1], s. 75–77.

Článek
Dzurillová, Zuzana. The historical present tense in Vitsentzos Kornaros' Erotokritos: narratological and philological insight. Neograeca Bohemica. 2021, roč. 21, č. [1], s. 9–25.

Článek
Maštalířová Mitrengová, Zuzana. Female protagonists in the Late Byzantine romances Livistros and Rodamni and Achilleid as seen through Greimas' actantial model. Neograeca Bohemica. 2021, roč. 21, č. [1], s. 27–40.

Článek
List of contributors. Neograeca Bohemica. 2021, roč. 21, č. [1], s. 106–107.

Kapitola
Hus, Jan. Si vultis nichil timere. In: Hus, Jan. , Nechutová, Jana. , Krmíčková, Helena. , Malá, Jana. , Mazalová, Lucie. , Mutlová, Petra. , Švanda, Libor. Mistr Jan Hus, učitel a kolega : promoční promluvy M. Jana Husa. 2021, s. 174–179.

Kapitola
Nechutová, Jana. Master Jan Hus, teacher and colleague : recommendation speeches of M. Jan Hus : summary. In: Hus, Jan. , Nechutová, Jana. , Krmíčková, Helena. , Malá, Jana. , Mazalová, Lucie. , Mutlová, Petra. , Švanda, Libor. Mistr Jan Hus, učitel a kolega : promoční promluvy M. Jana Husa. 2021, s. 201–202.

Článek
Mandinach, Ellen B., Jimerson, Jo Beth. Data ethics in education: a theoretical, practical, and policy issue. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 9–26.

Článek
Fernandes, Venesser. Exploring leadership influence within data-informed decision-making practices in Australian independent schools. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 139–159.

Článek
Fjørtoft, Henning, Morud, Elin Bø. Assessment decision making in vocational education and training. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 119–137.

Článek
Groß Ophoff, Jana, Egger, Christina. Assessment of German and Austrian students' Educational Research Literacy: validation of a competency test based on cross-national comparisons. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 27–45.

Článek
Gutwirth, Gila, Goffin, Evelyn, Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 5–8.

Článek
Van Gasse, Roos, Mol, Martine. Student guidance decisions at team meetings: do teachers use data for rational decision making?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 99–117.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pepermans, Elke. Validation of the Teacher Decision-Making Inventory (TDMI): measuring data-based and intuitive dimensions in teachers' decision Process. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 47–66.