Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 345

Článek
Contents - Obsah. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 5.

Článek
Bernátek, Martin, Pavlišová, Jitka. Bodies in archival situations : editorial. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 7–13.

Článek
Kubart, Tomáš. Günter Brus: a walk through totality. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 15–40.

Článek
Sosnowska, Dorota. Blasted 1999 : Sarah Kane's body against the archive. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 41–61.

Článek
Hanáčková, Andrea. Tendons, meat, fat : the invisible body in the liminal space of podcasting. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 62–80.

Článek
Foellmer, Susanne, Pavlišová, Jitka. Tracing dance: expanding archives, contemporary witnesses, and other modes of re-producing embodied knowledge : interview with Susanne Foellmer. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 115–128.

Článek
Foellmer, Susanne. The archival turn in dance/studies : reflections on (corporeal) archives and documents : (reprint). Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 129–147.

Článek
Bernátek, Martin. Building reenactment studies. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 149–154.

Článek
Čiripová, Dáša. Political body in relation to memory and history. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 155–157.

Článek
Kubina, Lukáš. Performance constellations: to show the invisible. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 158–161.

Článek
Kolařík, Aleš. Poetics and contexts of unofficial drama in a totalitarianism. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 167–171.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. Hamlet jako člověk rozumu i emoce. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 172–174.

Článek
Turzíková, Tereza. Theatrical mind: from tradition to new frontiers. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 183–185.

Článek
Woollard, Jane. My mother's voice : 'a view from ground level, in the thick of things'. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 187–202.

Článek
Veselovska, Hanna, Ruban, Viktor. Reconstructing the glorious past : Bronislava Nijinska's School of Movement. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 2, s. 203–222.

Kapitola
Příhodová, Barbora. Summary. In: Příhodová, Barbora. , Svoboda, Josef. , Burian, Jarka. Scénografie mluví : hovory Jarky Buriana s Josefem Svobodou. 2014, s. 269–270.

Kapitola
Summary. In: Johann Georg Gettner und das barocke Theater zwischen Nikolsburg und Krumau. 2014, s. 253.

Článek
Содержание. Новая русистика. 2022, roč. 15, č. 2, s. 3.

Kapitola
Kšicová, Danuše. Art nouveau : word and image. In: Kšicová, Danuše. Secese : slovo a tvar. 1998, s. 293–297.

Kapitola
Mikulová, Iva. Karel Novák : theatre director (1916–1968) : summary. In: Mikulová, Iva. Divadelní režisér Karel Novák (1916–1968). 2017, s. 231–233.

Kapitola
Mikulášek, Miroslav. Victorious laughter : an attempt at a comparative genre analysis of V.V. Mayakovski's dramas : summary. In: Mikulášek, Miroslav. Победный смех : опыт жанрово-сравнительного анализа драматургии В.В. Маяковского. c1975, s. 246–270.

Kapitola
Jiráček, Jiří. Summary : substantives with international suffixes in present-day Russian. In: Jiráček, Jiří. Интернациональные суффиксы существительных в современном русском языке : (структурно-сопоставительное исследование). 1971, s. 260–264.

Kapitola
Lukáš, Miroslav. Theater in Mikulov during the era of the Dietrichstein family : (from the end of the 16th century to the Second World War) : summary. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války). 2019, s. 159–161.

Kapitola
Špačková, Stanislava. Equivalence of proper nouns in Russian and Czech: proper nouns in translation : summary. In: Špačková, Stanislava. Rusko-česká ekvivalence propriálního lexika : vlastní jména v překladu. 2017, s. 175–178.