Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 30

Článek
Kofinakis, Andreas. Dissident ecclesiologies in early fourteenth century Languedoc. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 7–24.

Článek
Davydov, Yevgeniy. Leo Tolstoy's critique of socialism in the context of his religious ideas. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 25–40.

Článek
Miklovicz, Attila. Scientology and physical violence. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 52–64.

Článek
Menšíková, Tereza, Trtílek, Jan. Editorial. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 5–6.

Článek
Menšíková, Tereza, Trtílek, Jan, Csényi-Nagy, Krisztina Bodzásné, Rubio, Juan Manuel, Holbrooke, Esther. Profiles of centres for religious studies involved in the ROAR Conference. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 65–69.

Článek
Gabbas, Marco. Camilo Torres, liberation theology, and Marxism. Sacra. 2021, roč. 19, č. 2, s. 41–51.

Kapitola
Hus, Jan. Si vultis nichil timere. In: Hus, Jan. , Nechutová, Jana. , Krmíčková, Helena. , Malá, Jana. , Mazalová, Lucie. , Mutlová, Petra. , Švanda, Libor. Mistr Jan Hus, učitel a kolega : promoční promluvy M. Jana Husa. 2021, s. 174–179.

Kapitola
Nechutová, Jana. Master Jan Hus, teacher and colleague : recommendation speeches of M. Jan Hus : summary. In: Hus, Jan. , Nechutová, Jana. , Krmíčková, Helena. , Malá, Jana. , Mazalová, Lucie. , Mutlová, Petra. , Švanda, Libor. Mistr Jan Hus, učitel a kolega : promoční promluvy M. Jana Husa. 2021, s. 201–202.

Článek
Nenadalová, Jana. [Luhrmann, Tanya M. How god becomes real: kindling the presence of invisible others]. Religio. 2021, roč. 29, č. 1, s. 93–96.

Článek
Šebelová, Markéta. Saints and tradition in Coptic Orthodox Christianity in Egypt. Religio. 2021, roč. 29, č. 1, s. 3–32.

Článek
Vrzal, Miroslav, Vrzalová, Ivona. [Laycock, Joseph P. Speak of the devil: how the satanic temple is changing the way we talk about religion]. Religio. 2021, roč. 29, č. 1, s. 100–103.

Článek
Chalupa, Aleš, Výtvarová, Eva, Mertel, Adam, Fousek, Jan, Hampejs, Tomáš. The network(s) of Mithraism: discussing the role of the Roman army in the spread of Mithraism and the question of interregional communication. Religio. 2021, roč. 29, č. 2, s. 107–131.

Článek
Tarant, Zbyněk. Blessed be the surgeon? : the Lubavitcher Rebbe, the Emuna u-mada' controversy and its legacy. Religio. 2021, roč. 29, č. 2, s. 159–182.

Článek
Brücknerová, Karla. Jak poznáme kvalitní kombinované studium? : pilíře kvality v hodnocení zralými studenty. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 1, s. 125–144.

Článek
Langer-Osuna, Jennifer M., Chavez, Rosa, Kwon, Faith, Malamut, Jim, Gargroetzi, Emma, Lange, Kimiko, Ramirez, Jesse. "I'm telling!" : exploring sources of peer authority during a K-2 collaborative mathematics activity. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 97–111.

Článek
Lintner, Tomáš, Šalamounová, Zuzana. Classroom space and student positions in peer social networks : an exploratory study. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 49–76.

Článek
Mandinach, Ellen B., Jimerson, Jo Beth. Data ethics in education: a theoretical, practical, and policy issue. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 9–26.

Článek
Fernandes, Venesser. Exploring leadership influence within data-informed decision-making practices in Australian independent schools. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 139–159.

Článek
Fjørtoft, Henning, Morud, Elin Bø. Assessment decision making in vocational education and training. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 119–137.

Článek
Groß Ophoff, Jana, Egger, Christina. Assessment of German and Austrian students' Educational Research Literacy: validation of a competency test based on cross-national comparisons. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 27–45.

Článek
Gutwirth, Gila, Goffin, Evelyn, Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pol, Milan. Editorial. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 5–8.

Článek
Van Gasse, Roos, Mol, Martine. Student guidance decisions at team meetings: do teachers use data for rational decision making?. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 99–117.

Článek
Vanlommel, Kristin, Pepermans, Elke. Validation of the Teacher Decision-Making Inventory (TDMI): measuring data-based and intuitive dimensions in teachers' decision Process. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 47–66.

Článek
van der Wilt, Femke, Froehlich, Dominik E., van der Veen, Chiel. The role of language competence in building peer relationships in early childhood : a social network perspective. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 11–29.