Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 31

Článek
Gajdoš, Július. Feministická teória a divadlo ako formy kultúrnej reprezentácie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 9–20.

Kapitola
Závodský, Artur. Résumé. In: Závodský, Artur. V blízkosti básníka : jedenáct studií o Petru Bezručovi. 1977, s. 177–197.

Kapitola
Les auters. In: Otázky divadla a filmu. II. 1971, s. 382–384.

Kapitola
Závodský, Artur. Avis au lecteur. In: Otázky divadla a filmu. II. 1971, s. 7.

Kapitola
Závodský, Artur. Avis au lecteur. In: Otázky divadla a filmu. III. 1973, s. 7.

Článek
Cupanová, Katarína. Expresionistické drama z českých zemí. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 170–172.

Článek
Kyselová, Eva. Divadlo na korze - slovenská stopa štúdiových divadiel. Theatralia. 2011, roč. 14, č. 2, s. 23–44.

Článek
Rumánek, Ivan R. V.. Okuni sóši – medzižánrový doklad o prechode od nó ku kabuki. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 102–117.

Článek
Toro, Fernando de. The legacy of the Linguistic Circle of Prague. Theatralia. 2012, roč. 15, č. 2, s. 24–36.

Článek
Zelenková, Anna. Frank Wollman – dramatický text ako intencionálna danosť. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 240–254.

Článek
Klembarová, Klaudia. Performatívne umenie v teréne Brna. Theatralia. 2020, roč. 23, č. 2, s. 189–191.

Článek
Čiripová, Dáša. Boj solitérov v umení aj živote. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, Supplementum, s. 102–104.

Článek
Čiripová, Dáša. Krásno a jeho druhá tvár v období neskorej antiky : (krásno vo filozofii Plotina a v dramatickej podobě u Senecu). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2003, roč. 52, č. Q6, s. 31–37.

Článek
Černický, Viktor. Indie scéna nezávislá od hudby. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 151–179.

Článek
Černický, Viktor. Aktéri a diváci verejných udalostí. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 1, s. 259–264.

Článek
Wild, Jana. Hlasy troch prekladateľov. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 2, s. 204–207.

Článek
Musilová, Martina. Dekompozičné princípy v inscenačnej tvorbe. Theatralia. 2017, roč. 20, č. 2, s. 143–144.

Článek
Žáková, Anna. Performatívnosť stredovekého rituálu Mandatum u Sv. Jiří na Pražskom hrade. Theatralia. 2018, roč. 21, č. 1, s. 71–88.

Článek
Poljaková, Kristína. Groteska v sexshope : komparatívna esej. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 223–228.

Článek
Gajdoš, Július. Mezi absurditou a postmodernou : (...v deleuzovských reflexiách). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2002, roč. 51, č. Q5, s. 7–15.

Kapitola
Rampák, Zoltán. Domov a svet v dramatike Júliusa Barča-Ivana. In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc. 1973, s. 283–300.

Kapitola
Boor, Ján. K aplikácii dialektiky na dejiny umenia (divadla). In: Na křižovatce umění : sborník k poctě šedesátin prof. dr. Artura Závodského, DrSc. 1973, s. 43–54.