Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 89
Článek
Švaříček, Roman.
Sůl a pepř pedagogických věd : editorial. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 5–8.
Článek
Mareš, Jiří.
Jan Hus jako vysokoškolský učitel. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 111–126.
Článek
Nehyba, Jan, Svojanovský, Petr.
Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 57–85.
Článek
Bottery, Mike.
The future of intergenerational learning: redefining the focus?. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 9–24.
Článek
Nováčková, Eva.
Effects of intergenerational learning in a small manufacturing company. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 117–130.
Článek
Cortellesi, Giulia, Kernan, Margaret.
Together old and young: how informal contact between young children and older people can lead to intergenerational solidarity. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 101–116.
Článek
Vařejková, Zuzana, Žďárková, Veronika.
Intergenerational learning in contemporary Europe. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 147–150.
Článek
Dvořák, Dominik, Vyhnálek, Jan, Starý, Karel.
Tranzice a transfer ve vzdělávací dráze: longitudinální studie rizikového žáka. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 3, s. 9–39.
Článek
Lefstein, Adam, Šeďová, Klára, Švaříček, Roman.
Být etnografem znamená snažit se porozumět tomu, co se děje: rozhovor s Adamem Lefsteinem. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 3, s. 159–165.
Článek
Zounek, Jiří, Šimáně, Michal, Knotová, Dana.
Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 3, s. 131–159.
Článek
Sucháček, Petr.
Moc a studenti učitelství – jak funguje toto spojení?. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 3, s. 183–189.
Článek
Kašparová, Irena, Láníková, Marie.
Centralizovat, nebo rozvolnit? : analýza diskuse o individuálním vzdělávání na půdě Poslanecké sněmovny ČR optikou teorie modernity Petera Wagnera. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 3, s. 41–61.
Článek
Gavora, Peter.
Preschool children in book-reading situations with parents: the perspective of personal agency theory. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 99–116.
Článek
Lojdová, Kateřina.
Student nonconformity at school. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 4, s. 53–76.
Článek
Zahrádka, Jiří.
Tajemství Janáčkova klavírního cyklu Jarní píseň : (co ukrývala skladatelova korespondence). Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 227–235.
Článek
Zapletal, Miloš.
Proměny a konstanty Helfertova psaní o Janáčkovi. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 237–271.
Článek
Bohadlo, Stanislav.
Sporckovské burlesky v Kuksu: Spinckonarto (1727); Asterea, Tamerlan und Bajazet (1730); Romanische Lucretia 1732. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 13–26.
Článek
Šindlářová, Simona.
XYZ : Helfertova účast v protinacistickém odboji. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 179–186.
Článek
Veselá, Irena.
Josef Alexander Helfert (1820–1910) : předchůdce a vzor Vladimíra a Jaroslava Helfertových. Musicologica Brunensia. 2016, roč. 51, č. 2, s. 203–218.