Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 30

Kapitola
Lukáš, Miroslav. Theater in Mikulov during the era of the Dietrichstein family : (from the end of the 16th century to the Second World War) : summary. In: Lukáš, Miroslav. Divadlo v Mikulově za éry rodu Dietrichsteinů : (od konce 16. století do druhé světové války). 2019, s. 159–161.

Článek
Revermann, Martin. Beckett and the theatrical sign : the need for semiotics. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 9–22.

Článek
Jovanovic, Nenad. The medium (non-) specific : Rope, Dogville, and Mukařovský's space-as-meaning. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 96–108.

Článek
Pontieri, Laura. Animate, inanimate and beyond in Švankmajer's Faust (1994). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 83–95.

Článek
Šlaisová, Eva. Performing cathedral : Le Ballet des Ombres Heureuses as a case of multiple foregrounding. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 122–139.

Článek
Schmid, Herta. Realism and abstractionism in Otakar Zich's Theory of dramatic art and Samuel Beckett's experimental dramatics. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 23–38.

Článek
Jestrović, Silvija. Stage life and stage death (after Veltruský). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 59–71.

Článek
Revermann, Martin. Editorial note. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 7–8.

Článek
Meerzon, Yana. On men and objects : staging the divided subjectivity of displacement in zero degrees. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 109–121.

Článek
Pérez-Simón, Andrés. Intertextuality and autonomous fictional worlds in Disney : the case of Moana (2016). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 72–82.

Článek
Ambros, Veronika, Switzky, Lawrence. "Hungry for interpretation" : Woyzeck on the Highveld and the polyphony of performance. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 39–58.

Článek
Švachová, Romana. Persona revisited : filling in the gaps via the original script. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 13–30.

Článek
Zálešáková, Tereza. Much ado about Disney?. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 126–128.

Článek
Březinová, Helena. Helena Kadečková (14 August 1932 – 30 June 2018). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 137–140.

Článek
Stehlíková, Karolína, Černík, Zbyněk. Between film, short story and novel : interview with Zbyněk Černík. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 97–100.

Článek
Sosnowska, Dorota. Performing memory – workers' strikes in post-war Poland. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 89–96.

Článek
Holmberg, Jan. Film jako zajížďka : Ingmar Bergman jako spisovatel. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 105–113.

Článek
Tóthová, Kristína. Ingmar Bergman, the multimedial author. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 129–131.

Článek
Perregaard, Bettina. The temporality of truth : deception and self-deception in Ingmar Bergman's The Best Intentions. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 31–44.

Článek
Stehlíková, Eva. The Seventh Seal on the Czech stage. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 61–75.

Článek
Stehlíková, Karolína. Ingmar Bergman's afterlife. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 9–12.

Článek
Solčániová, Ivona. Ingmar Bergman's 100th anniversary celebration in the Czech Republic. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 132–136.

Článek
Posters of Bergman's movies. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 141–149.

Článek
Stehlíková, Karolína, Holmberg, Jan. Bergman as a master of expression : interview with Jan Holmberg. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 101–104.

Článek
Stehlíková, Karolína. The master and his manuscript. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 122–125.