Rozšířené vyhledávání

Nápověda: Pokud hledáte podle klíčových slov z plného textu dokumentu, mějte na paměti, že databáze obsahuje dokumenty v různých jazycích.
Vyhledává v celé databázi.
Vyhledává pouze v záznamech (metadatech) dokumentů.
Autor nebo další původce dokumentu (editor, překladatel aj.).
Zvolíte-li „stať“, vyhledáváte v časopiseckých článcích, sborníkových příspěvcích a kapitolách monografií.
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 254

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 3.

Článek
Penninckx, Maarten, Quintelier, Amy, Vanhoof, Jan, De Maeyer, Sven, Van Petegem, Peter. Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 9–31.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek
Pokyny pro autory. Porta Balkanica. 2017, roč. 9, č. 1-2, s. 101–102.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Knapková, Kristýna. The lexicographical experiments of Korais and Gazis. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 111–118.

Článek
Marciniak, Przemysław Tadeusz. Lucian in Byzantine Hades – a note on the Lucianic cento. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 125–133.

Článek
Guseva, Irina L., Rybakov, Vladimir V.. Before Orbis Pictus : some notes on Comenius' Latin textbooks. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 69–79.

Článek
Martínez, Javier. Political consequences of the Plague of Athens. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 135–146.

Článek
Galzerano, Manuel. Ending with world destruction: a closural device in Lucretius' De Rerum Natura and its influence on later Latin poetry. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 43–55.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 3.

Článek
Nijhawan, Subin. Bridging the gap between theory and practice with design-based action research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 9–29.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.

Článek
Hellemans, Lieveke, Haesen, Stefan. Benefits of a small research study for the teacher education at a university of applied sciences: a case study. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 111–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Gonda, Attila. Changes in the consonant system of Pannonia Inferior, Dalmatia and Venetia et Histria. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 165–181.

Článek
Choda, Kamil. Facing a second death : narrating and silencing hell in the works of Gregory of Tours. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 201–216.

Článek
Gachallová, Natália. Apuleius' treatment of selected Progymnasmata in Florida. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 2, s. 119–141.

Článek
Obsah - Contents. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 3–4.

Článek
Ctibor, Michal. Paragraphs in classical Latin texts : problems with editing and the internal evidence from texts. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 17–29.

Článek
Graeco-Latina Brunensia. Graeco-Latina Brunensia. 2017, roč. 22, č. 1, s. 248–249.