Zobrazují se záznamy 1 - 11 z celkového počtu 11
Článek
Gardlíková, Beata.
Vplyv predstavivosti na verbálnu produkciu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 97–102.
Článek
Gardlíková, Beata.
[Lukin, Jurij Andrejevič et al. Chudožestvennaja kultura i razvitije ličnosti]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 121–122.
Článek
Kuric, Jozef.
Spolupráca medzi Katedrou psychológie FF UJEP v Brně a Oddelením psychológie univerzity E.M. Arndta v Greifswalde. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 124–125.
Článek
Kuric, Jozef.
[Chripkova, A.G.; Zaporožec, A.V., ed. Dieťa v predškolskom veku]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 113–114.
Článek
Kuric, Jozef.
[Chripkova, A.G.; Davydov, V.V., red. Mladší žiak]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 114–116.
Článek
Ratkoš, Peter.
Problémy výskumu včasnofeudálného osídlenia Slovenska. Archaeologia historica. 1984, roč. 9, č. [1], s. 7–20.
Článek
Vallašek, Adrian.
Príspevok k problematike výskumu banských miest na Slovensku. Archaeologia historica. 1984, roč. 9, č. [1], s. 147–157.
Článek
Polla, Belo.
Košicko-krasnianska rotunda. Archaeologia historica. 1984, roč. 9, č. [1], s. 181–185.
Článek
Slivka, Michal, Javorský, František.
Výsledky archeologického výskumu na lokalitě Poprad-Stojany. Archaeologia historica. 1984, roč. 9, č. [1], s. 193–214.
Článek
Kuric, Jozef.
Metodologické a teoretické východiská psychológie výtvarného umenia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 7–13.
Článek
Kuric, Jozef.
[Bukin, Viktor Rodionovič. Voschoždenije k prekrasnomu]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 118–120.