Studia paedagogica 2021, roč. 26, č. 3

Image
Rok
2021
Rok vydání
2021
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Obor
hidden section Editorial
Page Title
[5]-6 Editorial Pol, Milan | pdficon
Stati – Studies
Page Title
[7]-27 (Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: proč si navzájem nerozumíme? Češková, Tereza | pdficon
[29]-50 Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol. Papajoanu, Ondřej; Voňková, Hana; Vlčková, Kateřina | pdficon
[51]-81 Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů Šeďová, Klára; Nekardová, Barbora; Rozvadská, Katarína | pdficon
[83]-108 Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize Polouček, Oto; Zounek, Jiří | pdficon
[109]-130 Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách Syslová, Zora; Nováková, Eva; Najvarová, Veronika | pdficon
[131]-165 Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi Soukup, Petr; Trahorsch, Petr; Chytrý, Vlastimil | pdficon
Začínající výzkumníci – Emerging researchers
Page Title
[167]-185 Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek Šimková, Daniela | pdficon