Rok
2022
Rok vydání
2022
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/145092
Ústav FF MU
Obor
Obsah:
Page | Title |
---|---|
[5]-11 | Věda je jen jedna : editorial Švaříček, Roman | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[13]-33 | Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění Pavlasová, Lenka; Robová, Jarmila; Uličná, Klára; Vondrová, Naďa; Stará, Jana; Novotná, Magdalena | ![]() |
[35]-66 | Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie Šalamounová, Zuzana | ![]() |
[67]-91 | Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou Majcík, Martin | ![]() |
[93]-124 | Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika Cígler, Hynek; Ježek, Stanislav; Širůček, Jan; Lacinová, Lenka | ![]() |
[125]-152 | Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol Pivarč, Jakub | ![]() |
Page | Title |
---|---|
[153]-169 | Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě Šejna, Erik | ![]() |