Title: Studia paedagogica
Rok: 2022
Ročník: 27
Číslo: 1
Rok vydání
2022
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/145092
Ústav FF MU
Obor
Title | Document | Document |
---|---|---|
Věda je jen jedna : editorial | [5]–11 Švaříček, Roman |
Title | Document | Document |
---|---|---|
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění | [13]–33 Pavlasová, Lenka; Robová, Jarmila; Uličná, Klára; Vondrová, Naďa; Stará, Jana; Novotná, Magdalena |
||
Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie | [35]–66 Šalamounová, Zuzana |
||
Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou | [67]–91 Majcík, Martin |
||
Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika | [93]–124 Cígler, Hynek; Ježek, Stanislav; Širůček, Jan; Lacinová, Lenka |
||
Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol | [125]–152 Pivarč, Jakub |
Title | Document | Document |
---|---|---|
Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě | [153]–169 Šejna, Erik |