Studia paedagogica 2022, roč. 27, č. 1

Image
Rok
2022
Rok vydání
2022
ISSN
1803-7437 (print)
2336-4521 (online)
Obor
Page Title
[5]-11 Věda je jen jedna : editorial Švaříček, Roman | pdficon
Stati – Studies
Page Title
[13]-33 Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění Pavlasová, Lenka; Robová, Jarmila; Uličná, Klára; Vondrová, Naďa; Stará, Jana; Novotná, Magdalena | pdficon
[35]-66 Základní školy v procesu adaptace na výuku na dálku : vícepřípadová studie Šalamounová, Zuzana | pdficon
[67]-91 Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou Majcík, Martin | pdficon
[93]-124 Hodnocení bakalářských prací jako přijímací kritérium do navazujícího magisterského studia : psychometrická kazuistika Cígler, Hynek; Ježek, Stanislav; Širůček, Jan; Lacinová, Lenka | pdficon
[125]-152 Psychometrické vlastnosti dotazníku The Teacher Efficacy for Inclusive Practices (TEIP) : adaptace české verze škály u učitelů mateřských škol Pivarč, Jakub | pdficon
Začínající výzkumníci – Emerging researchers
Page Title
[153]-169 Postoje žáků nižšího sekundárního vzdělávání k homosexualitě Šejna, Erik | pdficon