Rok
2017
Rok vydání
2017
ISSN
1212-0391 (print)
2336-436X (online)
Trvalý odkaz (handle): https://hdl.handle.net/11222.digilib/137640
Ústav FF MU
Obor
Obsah:
Page | Title |
---|---|
5-9 | Fukačův příspěvek k helfertovskému konceptu intelektualizace hudební výchovy Tesař, Stanislav | ![]() |
Page | Title |
---|---|
11-19 | Versuch über Fukač Štědroň, Miloš | ![]() |
Page | Title |
---|---|
21-26 | Diachronně synchronní kontinuum-diskontinuum jako východisko, metoda i cíl : Fukačovy hudební historiografie aneb definice není nikdy definitivní Bohadlo, Stanislav | ![]() |
Page | Title |
---|---|
27-41 | Fukačovy výzkumy v oblasti staré hudby jako inspirace pro dnešek Perutková, Jana | ![]() |
Page | Title |
---|---|
43-48 | Music lexicographer Jiří Fukač and the Brno School of Music Lexicography Macek, Petr | ![]() |
Page | Title |
---|---|
49-56 | ... ten, kdo si je svou kulturní identitou jist, si může zahrávat i s pravidly kulturní hry... : metainspirace Jiřím Fukačem Pantůček, Viktor | ![]() |
Page | Title |
---|---|
57-69 | Mezinárodní hudebněvědné kolokvium v Brně v období 1966–1976 Čolović, Sofija | ![]() |
Page | Title |
---|---|
71-83 | August Wilhelm Ambros und Eduard Hanslick in Wien: das Schlusskapitel einer musikästhetischen Kontroverse Štědroňská, Markéta | ![]() |
Page | Title |
---|---|
85-93 | The possibilities of transcribing orchestral works subject to essentiality of their original orchestration Urniežius, Rytis | ![]() |
Page | Title |
---|---|
95-108 | Compositional technique and phenomenological categories of perception in the Passacaglia of Shostakovich's Symphony No. 8 Mohammad, Iyad Abdelhafeez | ![]() |
Page | Title |
---|---|
109-120 | Hudba a interpretace : k otázkám analýzy hudebního výkonu Spurný, Lubomír; Fančal, Petr | ![]() |
Page | Title |
---|---|
121-139 | The language of the assistant and the language of the creator : selected aspects of computer assisted composition Haas, Petr | ![]() |
Page | Title |
---|---|
141-156 | Profil nátrubkového nástroje z pohledu organologické systematiky založené na akustických vlastnostech Hruška, Viktor | ![]() |
Page | Title |
---|---|
157-167 | Repetition as a principle of mythological thinking and music of the twentieth century Kozel, David | ![]() |
Page | Title |
---|---|
169-185 | Utajená skladba Janáčkova politického vzdoru : ke genezi a recepci "slovanské rapsodie" Taras Bulba Zahrádka, Jiří | ![]() |
Page | Title |
---|---|
187-199 | Několik poznámek k problematice modelace apoteózních finálních struktur v mahlerovských a sibeliovských symfonických juveniliích Dichtl, Karel | ![]() |
Page | Title |
---|---|
201-216 | Repertoár staré hudby v pražském koncertním životě druhé poloviny 19. století. Vybrané koncertní produkce a jejich reflexe v dobovém tisku Šmídová Turchichová, Magdalena | ![]() |
Page | Title |
---|---|
217-242 | Antonio Bioni and his compositions preserved in Kroměříž archive Černá, Zuzana | ![]() |
Page | Title |
---|---|
243-251 | Johann Heinrich Schmelzer's serenata for the celebrations of Maria Antonia Habsburg's birthday Slouka, Petr | ![]() |
Page | Title |
---|---|
253-263 | Erhaltenen Musikinstrumente aus der Pfarrkirche Mariä Himmelfahrt in Kvasice im Hinblick auf museale Sammlungen in Wien und Brünn Lukeš, Miroslav | ![]() |