Novotný, Petr

Varianty jmen:

Novotný, Petr (preferováno)
Typ dokumentu
Zobrazují se záznamy 1 - 25 z celkového počtu 34.

Článek
Novotný, Petr; Evans, Karen. Celoživotní učení už není ve společenských vědách prázdným pojmem: rozhovor s Karen Evans. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 3, s. 123–137.

Kapitola
Novotný, Petr. Co je odborný text. In: Lojdová, Kateřina. , Novotný, Petr. , Trnková, Kateřina. , Šeďová, Klára. , Švaříček, Roman. , Zounek, Jiří. Psaní odborných textů : průvodce tvorbou ročníkové práce na Ústavu pedagogických věd FF MU. 2014, s. 7–19.

Článek
Novotný, Petr. Dospívající a sociální opora ve školní třídě. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2000-2001, roč. 49-50, č. U5-6, s. 73–78.

Článek
Novotný, Petr; Brücknerová, Karla; Juhaňák, Libor; Rozvadská, Katarína. Driven to be a non-traditional student : measurement of the academic motivation scale with adult learners after their transition to university. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 2, s. 109–135.

Článek
Novotný, Petr. ECER 2001: Evropská konference pedagogického výzkumu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 119–122.

Článek
Novotný, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 1, s. 5–13.

Článek
Rabušicová, Milada; Novotný, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 2, s. 5–8.

Článek
Novotný, Petr; Evans, Karen. Editorial : Learning and work. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 2, s. 5–7.

Článek
Brücknerová, Karla; Rozvadská, Katarína; Knotová, Dana; Juhaňák, Libor; Rabušicová, Milada; Novotný, Petr. Educational trajectories of non-traditional students : stories behind numbers. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 93–114.

Článek
Novotný, Petr; Knotová, Dana. Inovované kurikulum osobnostního rozvoje - produkt práce Akademického centra osobnostního rozvoje. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 185–188.

Článek
Novotný, Petr. Inovace v práci učitele : k teoretickému rámci problematiky. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2004, roč. 52, č. U9, s. 101–110.

Článek
Novotný, Petr; Brücknerová, Karla. Intergenerational learning among teachers: an interaction perspective. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 45–79.

Článek
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr. Internal setting and organisational learning in schools. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 4, s. 75–92.

Článek
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Novotný, Petr; Václavíková, Eva; Zounek, Jiří. Kultura školy jako předmět výzkumu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2002, roč. 50, č. U7, s. 47–61.

Článek
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Novotný, Petr; Zounek, Jiří. K základům úspěchu v řízení škol - o práci ředitelů škol s vizí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2003, roč. 51, č. U8, s. 87–102.

Článek
Novotný, Petr. Lidské zdroje, celoživotní učení a vzdělávání v pracovním a profesním kontextu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2006, roč. 54, č. U11, s. 27–39.

Článek
Pol, Milan; Novotný, Petr. Mezinárodní spolupráce při inovaci systému vzdělávání učitelů v Uzbekistánu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2007, roč. 55, č. U12, s. 177–179.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek
Moos, Lejf; Novotný, Petr; Švaříček, Roman. Nemíchejme politiky, výzkumníky a praktiky : rozhovor s Lejfem Moosem. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 1, s. 97–104.

Článek
Wubbels, Theo; Novotný, Petr; Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláček, Martin; Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Lazarová, Bohumíra; Novotný, Petr. Organizační učení v realitě života školy: impulzy, témata, strategie řízení. Studia paedagogica. 2012, roč. 17, č. 2, s. 27–49.

Článek
Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Sedláčková, Jana; Čejková, Ingrid; Šmardová, Anna; Novotný, Petr; Zounek, Jiří. Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2016, roč. 21, č. 1, s. 9–34.

Článek
Pol, Milan; Hloušková, Lenka; Novotný, Petr; Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 85–105.

Kniha
Lojdová, Kateřina; Novotný, Petr; Trnková, Kateřina; Šeďová, Klára; Švaříček, Roman; Zounek, Jiří. Psaní odborných textů : průvodce tvorbou ročníkové práce na Ústavu pedagogických věd FF MU. 2014

Článek
Pol, Milan; Novotný, Petr. Ředitelé a řízení kvality ve škole (...z případových studií). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 49–65.