Vanhoof, Jan

Varianty jmen:

Vanhoof, Jan (preferováno)
Typ dokumentu
Zobrazují se záznamy 1 - 5 z celkového počtu 5.

Článek
Sneyers, Elien; Vanhoof, Jan; Mahieu, Paul. Bias in primary school teachers' expectations of students? : a study of general and specific bias towards SES, ethnicity and gender. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 2, s. 71–96.

Článek
Penninckx, Maarten; Quintelier, Amy; Vanhoof, Jan; De Maeyer, Sven; Van Petegem, Peter. Delphi study on standardized systems to monitor student learning outcomes in Flanders: mechanisms for building trust and/or control?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 9–31.

Článek
Vanhoof, Jan; Pol, Milan. Editorial : Trust and control in shaping educational processes. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 5–8.

Článek
Penninckx, Maarten; Vanhoof, Jan; Van Petegem, Peter. Evaluating the effectiveness of a professional development programme on pupil well-being in primary schools. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 81–100.

Článek
Gutwirth, Gila; Goffin, Evelyn; Vanhoof, Jan. Sensemaking unraveled: how teachers process school performance feedback data. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 4, s. 67–97.