Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 332

Článek
Autoři. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 157–160.

Článek
Rostinsky, Joseph N.. Conceptual models and symbolic perception in Japanese gay text. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 2001, roč. 50, č. Q4, s. 143–149.

Článek
Možný, Ivo. The catch in the functional analysis of the family. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. G, Řada sociálněvědná. 19891990, roč. 38-39, č. G33, s. 27–39.

Článek
Loukotka, Jiří. The religious and artistic reflection of reality : (a contribution to the question of the relations between religion and art). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. G, Řada sociálněvědná. 1963, roč. 12, č. G7, s. 27–48.

Článek
Plassard, Didier. Western European avant-garde theatre and puppetry : a reappraisal. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 13–26.

Článek
Raiterová, Eliška. To provide, not to direct : perceiving from the position of fragility. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 185–187.

Článek
Orawczak Kunešová, Mariana, Béhar, Henri. Historiography of the avant-gardes, fifty-year witnessing of research dedicated to the avant-gardes in France : interview with Henri Béhar. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 137–148.

Článek
Šlaisová, Eva. Between Brueghel, Surrealism, and New Realism : Wachsman's stage design for Heavy Barbara. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 109–136.

Článek

Článek
Veselovska, Hanna. Technicism in the Ukrainian avant-garde theatre : a clash of meanings and forms. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 27–43.

Článek
Toporišič, Tomaž. The Slovene historical avant-garde and Europe in crisis. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 65–86.

Článek
Jochmanová, Andrea, Orawczak Kunešová, Mariana. The historical avant-garde in the European context : editorial. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 7–12.

Článek
Kosiński, Dariusz. Central-European theatre avant-garde : reclamation or reimagination. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 149–162.

Článek
Drábek, Pavel. Translating the theatre act. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 166–171.

Článek
Orawczak Kunešová, Mariana. André Breton on French and Czech stages. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 87–108.

Článek
Havlíčková Kysová, Šárka. Meaning-making in contemporary operatic performance. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 172–176.

Článek
Chechyk, Valentyna. Alexandra Exter theatre and Ukrainian scenography in the 1910s and 1920s. Theatralia. 2022, roč. 25, č. 1, s. 44–64.

Článek
Turzíková, Tereza. Who gets to (re)define theatre?. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 188–190.

Článek
Kunderová, Radka, Balme, Christopher. The risks are fairly clear' : interview with Christopher Balme. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 161–166.

Článek
Švachová, Romana. Persona revisited : filling in the gaps via the original script. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 13–30.

Článek
Zálešáková, Tereza. Much ado about Disney?. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 126–128.

Článek
Březinová, Helena. Helena Kadečková (14 August 1932 – 30 June 2018). Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 137–140.

Článek
Stehlíková, Karolína, Černík, Zbyněk. Between film, short story and novel : interview with Zbyněk Černík. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 97–100.

Článek
Sosnowska, Dorota. Performing memory – workers' strikes in post-war Poland. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 89–96.

Článek
Holmberg, Jan. Film jako zajížďka : Ingmar Bergman jako spisovatel. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 105–113.

Článek
Tóthová, Kristína. Ingmar Bergman, the multimedial author. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 129–131.

Článek
Perregaard, Bettina. The temporality of truth : deception and self-deception in Ingmar Bergman's The Best Intentions. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 31–44.

Článek
Stehlíková, Eva. The Seventh Seal on the Czech stage. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 61–75.

Článek
Stehlíková, Karolína. Ingmar Bergman's afterlife. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 1, s. 9–12.