Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 3574

Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš. A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.

Článek
Nekardová, Barbora. The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. .

Článek
Front matter. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 1.

Článek
Obsah - Contents. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 3–4.

Článek
Hodes, Aleš. Úvodník. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 5–7.

Článek
Hodes, Aleš. Rovni před Bohem: evangelikální barvoslepost a neoliberální governmentalita. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 8–23.

Článek
Maurer, Abraham. Rituální vražda ve středověkém a raně novověkém Španělsku. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 24–33.

Článek
Balíková, Nela. Zpráva z mezinárodní konference Metal and Religion. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 58–61.

Článek

Článek
Petřeková, Adéla, Götzingerová, Eva. Navzájem se inspirovat: hlavní cíl studentské konference KSA FF UPOL : jaký byl 7. ročník?. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 65–67.

Článek
Pokyny pro autory. Sacra. 2023, roč. 21, č. 1, s. 77.

Článek
Pol, Milan, Hloušková, Lenka, Novotný, Petr, Sedláček, Martin. Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty k novým výzvám. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 85–105.

Článek
Makovská, Zuzana. Čas psaní : vývoj dětské literární tvorby v dialogu s kulturou dospělých. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 203–206.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 3–4.

Článek
Tieben, Nicole. Ready to study? : academic readiness of traditional and non-traditional students in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 11–34.

Článek
Malach, Josef, Vicherková, Dana, Barot, Tomáš. Locus of control analysed with regards to non-traditional tertiary students of education. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 135–159.

Článek
Dotta, Leanete Thomas, Leite, Carlinda, Lopes, Amélia. Entering higher education after 30 : what can be learned from biographical narratives of non-traditional students. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 115–134.

Článek
Rozvadská, Katarína. Identity struggles of adult returners. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 183–199.

Článek
Brändle, Tobias, Ordemann, Jessica. Same same but different? : non-traditional students and alumni in Germany. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 35–50.

Článek
Carreira, Pedro, Lopes, Ana Sofia. Mature vs young working students : similarities, differences, and drivers of graduation and dropout. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 73–91.

Článek
Rabušicová, Milada. Editorial. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. 5–10.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 4, s. .