Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 364

Kapitola
Obsah. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 5–6.

Kapitola
Majcík, Martin. Úvod. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 7–10.

Kapitola
Majcík, Martin. Chyba ve výukové komunikaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 11–23.

Kapitola
Majcík, Martin. Kognitivní a afektivní rovina učitelské práce s chybou. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 24–46.

Kapitola
Obsah. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, s. 3.

Kapitola
Zatočil, Leopold. Texty celistvých versí. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, s. 10–182.

Kapitola
Zatočil, Leopold. Banskobystrický Facetus "Cum nihil utilius". In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, s. 238–293.

Kapitola
Zatočil, Leopold. Předmluva. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, s. 7–8.

Kapitola
Zatočil, Leopold. Slovníček. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, s. 294–3004.

Kapitola
Zatočil, Leopold. Slezský Cato podle londýnského rukopisu Arund. 243. In: Zatočil, Leopold. Cato a Facetus : pojednání a texty. 1952, s. 183–237.

Kapitola
Zeman, Jaromír. Postavení větných členů ve vedlejších větách v současné němčině. In: Zeman, Jaromír. Untersuchungen zur Satzgliedstellung im Nebensatz in der deutschen Sprache der Gegenwart. 1979, s. 121.

Kapitola
Krejčí, Karel. Oskar Jellinek in seinem Werk : (der wechselvolle Weg des Dichters vom und mit dem Gedicht über das Drama zur Erzählung). In: Krejčí, Karel. Oskar Jellinek : Leben und Werk : (22.1.1886-12.10.1949). 1967, s. 42–140.

Kapitola
Krejčí, Karel. Oskar Jellinek – život a dílo : (résumé). In: Krejčí, Karel. Oskar Jellinek : Leben und Werk : (22.1.1886-12.10.1949). 1967, s. 173–174.

Kapitola
Krejčí, Karel. Literaturverzeichnis. In: Krejčí, Karel. Oskar Jellinek : Leben und Werk : (22.1.1886-12.10.1949). 1967, s. 168–172.

Kapitola
Munzar, Jiří. Úvodem. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 5–6.

Kapitola
Munzar, Jiří. Literární počátky. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 15–24.

Kapitola
Munzar, Jiří. Dramata. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 79–90.

Kapitola
Munzar, Jiří. Povídky. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 67–77.

Kapitola
Munzar, Jiří. Zážitek z Afriky. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 105–119.

Kapitola
Munzar, Jiří. Sociální a politické momenty v Greenově tvorbě 30. let. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 25–34.

Kapitola
Munzar, Jiří. Přechodné období. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 41–47.

Kapitola
Munzar, Jiří. Biografie a autobiografie. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 7–14.

Kapitola
Munzar, Jiří. Eseje. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 91–104.

Kapitola
Obsah. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 127.

Kapitola
Munzar, Jiří. Závěrem. In: Munzar, Jiří. Angažovanost v tvorbě Grahama Greena. 1983, s. 121–122.

Kapitola
Majcík, Martin. Představení realizovaného výzkumu. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 47–63.

Kapitola
Majcík, Martin. Přístup učitelů k chybám a identifikované činnnosti v rámci výuky. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 64–103.

Kapitola
Majcík, Martin. Rozhodování učitelů v chybové situaci. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 104–110.

Kapitola
Majcík, Martin. Závěr. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 111–117.

Kapitola
Majcík, Martin. Bibliografie. In: Majcík, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 2022, s. 121–132.