Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 42
Kapitola
Schildberger, František.
Bibliografie. In: Schildberger, František. Podoby české literární reportáže.
2020, s. 205–215.
Kapitola
Schildberger, František.
The ways of Czech literary reportage : summary. In: Schildberger, František. Podoby české literární reportáže.
2020, s. 203–204.
Kapitola
Hrabák, Josef.
Remarks on the character of Czech pure-syllabic and syllabotonic verse. In: Hrabák, Josef. Polyglotta.
1971, s. 44–48.
Kapitola
Hrabák, Josef.
Otakar Theer and the beginnings of Czech accentual verse. In: Hrabák, Josef. Polyglotta.
1971, s. 31–43.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 171–173.
Kapitola
Levý, Jiří.
The development of rhyme-scheme and of syntactic pattern in the English renaissance sonnet. In: Levý, Jiří. Paralipomena.
1971, s. 22–42.
Kapitola
Levý, Jiří.
On the relations of language and stanza pattern in the English sonnet. In: Levý, Jiří. Paralipomena.
1971, s. 43–61.
Kapitola
Levý, Jiří.
The meanings of form and the forms of meaning. In: Levý, Jiří. Paralipomena.
1971, s. 97–109.
Kapitola
Levý, Jiří.
A contribution to the typology of accentual-syllabic versifications. In: Levý, Jiří. Paralipomena.
1971, s. 9–21.
Kapitola
Zounek, Jiří.
E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 145–148.
Kapitola
Zounek, Jiří.
Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti.
2009, s. 149–159.
Kapitola
Záleská, Klára.
Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 132–152.
Kapitola
Záleská, Klára.
Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 130–131.
Kapitola
Záleská, Klára.
Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe.
2020, s. 153–155.
Kapitola
Salhiová, Martina.
The ways of the authorial fairy tale after the year 2000 in the Czech Republic and in Bulgaria : summary. In: Salhiová, Martina. Cesty autorské pohádky po roce 2000 v České republice a v Bulharsku.
2021, s. 152–153.
Kapitola
Chlup, Otokar.
Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných.
1925, s. 105–108.
Kapitola
Navrátilová, Olga.
The word order of possessive pronouns in Old Czech : summary. In: Navrátilová, Olga. Slovosled posesivních zájmen ve staré češtině.
2018, s. 204–208.
Kapitola
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, s. 165–168.
Kapitola
Horáková, Michaela.
Summary. In: Horáková, Michaela. Karel Račín - nedoceněný barokní autor.
2005, s. 109–110.
Kapitola
Pol, Milan.
Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?.
1995, s. 149–165.
Kapitola
Petrović, Svetozar.
The metametrical function of verse forms. In: Teorie verše. II, Sborník druhé brněnské versologické konference, 18.-20. října 1966.
1968, s. 15–22.
Kapitola
Hrabák, Josef.
The second Brno conference on the theory of verse. In: Teorie verše. II, Sborník druhé brněnské versologické konference, 18.-20. října 1966.
1968, s. 9–10.
Kapitola
Pszczołowska, Lucylla.
Some problems of the structure of assonance in folk and art poetry. In: Teorie verše. II, Sborník druhé brněnské versologické konference, 18.-20. října 1966.
1968, s. 83–88.
Kapitola
Pavelka, Jiří.
Resumé. In: Pavelka, Jiří. Předpoklady literárního dorozumívání.
1998, s. 286–291.
Kapitola
Altmann, Gabriel.
The measurement of euphony. In: Teorie verše. I, Sborník brněnské versologické konference, 13.-16. května 1964.
1966, s. 263–264.
Kapitola
Hrabák, Josef.
The retrogressive theory of verse. In: Teorie verše. I, Sborník brněnské versologické konference, 13.-16. května 1964.
1966, s. 9–21.
Kapitola
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, s. 120–127.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Aim, contents and methods of foreign language teaching : summary. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 95–97.
Kapitola
Dědinová, Tereza.
Summary. In: Dědinová, Tereza. Po divné krajině : charakteristika a vnitřní členění fantastické literatury.
2015, s. 227–228.
Kapitola
Dědinová, Tereza.
Literatura. In: Dědinová, Tereza. Po divné krajině : charakteristika a vnitřní členění fantastické literatury.
2015, s. 217–226.