Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 12879
Článek
Gorczyca, Wojciech.
Tradycja wojny Starotestamentowej w literaturze rosyjskiej a Armia Konna Izaaka Babla. Slavica litteraria. 2019, roč. 22, č. 1, s. 89–105.
Článek
Štubňa, Pavol.
Preklad a recepcia na slovensko-talianskej osi. Slavica litteraria. 2019, roč. 22, č. 1, s. 118–119.
Článek
Rylov, Stanislav Aleksandrovič.
Славянская филология в Нижегородском государственном университете им. Н.И. Лобачевскогo. Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 2, s. 145–153.
Článek
Bunjak, Petar.
Литературоведческaя славистикa и "культурологический перевopoт" или Чтo произошло?. Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 2, s. 43–48.
Článek
Zelenka, Miloš.
Šedesát let maďarské bohemistiky. Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 1, s. 141–143.
Článek
Bátorová, Mária.
Z hľadiska mýtu dualitný typ spisovateľa : (Dominik Tatarka: stavanie a deštrukcia mýtov). Slavica litteraria. 2016, roč. 19, č. 1, s. 17–28.
Kapitola
Prameny a seznam relevantní literatury. In: Ústav slavistiky : východiska a perspektivy.
2019, s. 105–112.
Kapitola
Myronova, Halyna, Kalina, Petr.
Ukrajinistika na Masarykově univerzitě. In: Ústav slavistiky : východiska a perspektivy.
2019, s. 28–37.
Článek
Dostálová, Nicol, Juhaňák, Libor, Plch, Lukáš.
A narrative review of eye-tracking research on self-regulated learning from multimedia learning materials in higher education. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 77–96.
Článek
Říčan, Jaroslav, Kroufek, Roman.
Factor structure of a self-report questionnaire determining the epistemic beliefs of primary school and kindergarten student teachers in the science domain. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 97–129.
Článek
Nekardová, Barbora.
The role of peer learning among university teachers in integrating digital technologies into higher education teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131–149.
Kapitola
Front matter. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. .
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Obsah. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 4–7.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Úvod. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 9–11.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Metodologie. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 12–16.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Stav poznání. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 17–19.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Poetika Dostojevského Deníku spisovatele. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 20–47.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Dostojevského deník spisovatele jako mozaika literárních žánrů. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 58–96.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Reflexe společensko-politických a osobních témat na stránkách deníku spisovatele. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 97–123.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Deník spisovatele jako mozaika motivů. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 124–144.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Recepce deníku spisovatele v českém a slovenském prostředí. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 145–171.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Závěr. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 172–175.
Kapitola
Odehnalová, Lenka.
Writer's Diary by Dostoyevsky in the contexts and confrontations : summary. In: Odehnalová, Lenka. Dostojevského Deník spisovatele v kontextech a konfrontacích.
2023, s. 176–178.