Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 2619

Článek
Wiliński, Jarosław. Metaphodioms: connecting metaphor and idioms. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 117–135.

Článek
Dobosiewicz, Ilona. The city on the Moldau as a liminal space : Prague in Anthony Trollope's Nina Balatka . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 137–148.

Článek
Grauzľová, Lucia. Canadian literature as an American literature : CanLit through the lens of hemispheric American literary studies . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 149–162.

Článek

Článek
Kucała, Bożena. Carnage, medicine and "The Woman Question" : representations of the Crimean war in neo-Victorian fiction . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 175–186.

Článek

Článek
Saei Dibavar, Sara, Abbasi, Pyeaam, Pirnajmuddin, Hossein. J. M. Coetzee’s Foe : a narrative of dislocation through assimilation . Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 201–218.

Článek
Brno studies in English. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 219.

Článek
Guidelines for authors. Brno studies in English. 2022, roč. 48, č. 1, s. 220.

Číslo
ProInflow, 2022, vol. 14, issue 1-2.

Seriál
ProInflow. 2009–

Kapitola
Kovářová, Pavla. Obsah. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 5–7.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Úvod. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 11–12.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Ukázky materiálů v navržené koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 240–255.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam použité literatury. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 200–218.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Information safety of primary school pupils lessons in libraries : summary. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 198–199.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam obrázků. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 221.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Obsahové vazby témat v koncepci. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 256–261.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost a digitální stopy. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 13–50.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Koncepce vzdělávání v informační bezpečnosti pro žáky základních škol. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 93–193.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Předmluva. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 9–10.

Kapitola
Back matter. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. .

Kapitola
Front matter. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. .

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam zkratek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 219–220.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Použité výzkumné nástroje. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 224–239.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam tabulek. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 222.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Závěr. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 194–197.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Seznam grafů. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 223.

Kapitola
Kovářová, Pavla. Knihovny jako součást vzdělávacího systému ČR. In: Kovářová, Pavla. Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách. 2019, s. 51–92.

Kapitola
Chamonikolasová, Jana. Contents. In: Chamonikolasová, Jana. Intonation in English and Czech dialogues. 2007, s. 5–6.