Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 56

Číslo
Brno studies in English, 1995, vol. 21, issue 1.

Číslo
Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná, 1995, vol. 44, issue H30.

Kapitola
Pol, Milan. Úvod. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 3–5.

Kapitola
Pol, Milan. Obecná charakteristika waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 11–21.

Kapitola
Pol, Milan. K vnitřní organizaci výuky na waldorfských školách. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 77–95.

Kapitola
Pol, Milan. K učebnímu plánu waldorfské školy a práci učitele s ním. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 47–76.

Kapitola
Pol, Milan. Práce učitelů waldorfských škol s rodiči a širší veřejností. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 119–125.

Kapitola
Pol, Milan. Cíle pedagogiky waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 22–28.

Kapitola
Pol, Milan. Kategorie učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 38–45.

Kapitola
Pol, Milan. Vznik a vývoj hnutí waldorsfkých škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 6–10.

Kapitola
Pol, Milan. K řízení waldorfských škol a některým jeho souvislostem. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 96–118.

Kapitola
Pol, Milan. Použitá literatura a prameny. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 149–165.

Kapitola
Pol, Milan. K pojetí institucionální přípravy učitelů waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 126–141.

Kapitola
Pol, Milan. Učitel waldorfské školy a jeho kompetence. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 46.

Kapitola
Pol, Milan. Závěr. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 142–148.

Kapitola
Pol, Milan. Obecné požadavky na učitele waldorfských škol. In: Pol, Milan. Waldorfské školy : izolovaná alternativa, nebo zajímavý podnět pro jiné školy?. 1995, s. 29–37.

Článek
Firbas, Jan. Retrievability span in functional sentence perspective. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 17–45.

Článek
Kyzlinková, Lidia. Thomas Becket in English poetic drama. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 97–107.

Článek
Gilbertová, Iva. Wole Soyinka: Death and the king's horseman. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 85–96.

Článek
Hardy, Stephen Paul. London and English studies : a conversation piece. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 119–132.

Článek
Golková, Eva. Rheme in English and Czech. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 47–57.

Článek

Článek
Chamonikolasová, Jana. Intonation centre in English and Czech sentences. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 9–15.

Článek
Pospíšil, Tomáš. 42nd parallel, Ragtime and film. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 109–118.

Článek
Sparling, Don. The true North strong and free. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 133–143.

Článek
Franková, Milada. The Green Knight and the myth of the Green Man. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 77–83.

Článek
Urbanová, Ludmila. On the status of declarative questions in English conversation. Brno studies in English. 1995, roč. 21, č. 1, s. 59–65.

Článek
Kurfürst, Pavel. Křídlo - ala. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. H, Řada hudebněvědná. 1995, roč. 44, č. H30, s. 5–20.