Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 373

Článek
Romano, Serena. Picasso e il vero volto dell'Arlecchino. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 268–277.

Článek

Článek
Foletti, Ivan. Dio da dio : la maschera di Cristo, Giove Serapide e il mosaico di Santa Pudenziana a Roma. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 61–73.

Článek
Blume, Dieter. Rom im Exil – die fiktiven Räume des Matteo Giovanetti in Avignon. Convivium. 2015, roč. 2, č. 1, s. 74–87.

Článek

Článek
Büchsel, Martin. Formgenese karolingischer Elfenbeine : Strukturen der Antikenrezeption. Convivium. 2016, roč. 3, č. 1, s. 40–59.

Článek
Capitummino, Francesco. L'abbazia normanna di San Giorgio a Gratteri : la prima fondazione cistercense nel Regno di Sicilia?. Convivium. 2017, roč. 4, č. 2, s. 32–51.

Článek

Článek
Jůva, Vladimír. Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Die Ontogenese der zielenden Bewegungen bei Kindern bis zu drei Jahren. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1970, roč. 19, č. I5, s. 29–36.

Článek
Sedlák, Jiří. Psychologische und physiologische Determination der sensomotorischen Koordination. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1974, roč. 23, č. I9, s. 53–60.

Článek
Jůva, Vladimír. Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.

Článek
Liškař, Čestmír. Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.

Článek
Breuer, Helmut. Untersuchungen zur prophylaktischen Überwindung von Lernschwierigkeiten im Anfangsunterricht. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 19791980, roč. 28-29, č. I14-15, s. 75–83.

Článek
Kevkhishvili, Marina. Svanetien – das letzte Mittelalter Europas. Convivium. 2016, roč. 3, č. Supplementum, s. 188–205.

Článek
Molteni, Ilaria, Quadri, Irene. Trame di storia : il mosaico di Otranto, le cronache universali e l'immagine della regalità. Convivium. 2020, roč. 7, č. 2, s. 110–131.

Článek
Lucherini, Vinni. Smembrare il corpo del re e moltiplicare le reliquie del santo: il caso di Luigi IX di Francia. Convivium. 2014, roč. 1, č. 1, s. 88–101.

Článek

Článek
Švancara, Josef, Švancarová, Lea. Schweizerische Ansätze in der tschechischen Psychologie. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 25–30.

Článek
Přadka, Milan. Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.

Článek
Monatová, Lili. Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.

Článek
Pfeiffle, Horst. Ansätze der mentalen Repräsentation bei Jean Piaget. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 13–17.

Článek
Dan, Jiří. Die Entwicklungsdynamik der Leseleistung von Kindern mit Legasthenie und die Möglichkeiten ihrer Beeinflussung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 139–142.

Článek
Rollett, Brigitte A.. Schulbezogene Anstrengungsvermeidung als Reaktion auf Überforderung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 87–97.

Článek
Vanecek, Erich. Motokognitionen - ein neuer Weg zur planung und kontrolle instrumentaler Spielbewegungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. P, Řada psychologická. 2004, roč. 52, č. P8, s. 51–66.