Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 242

Kapitola
Zounek, Jiří. E-learning – one of the forms of learning in modern society (summary). In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, s. 145–148.

Kapitola
Zounek, Jiří. Literatura. In: Zounek, Jiří. E-learning - jedna z podob učení v moderní společnosti. 2009, s. 149–159.

Kapitola
Chalupa, Bohumír. Creativity in science and technology : psychological study. In: Chalupa, Bohumír. Tvořivost ve vědě a technice : psychologická studie. 1973, s. 256–259.

Kapitola
Záleská, Klára. Bibliografie. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 132–152.

Kapitola
Záleská, Klára. Immigrant children's support of their school adaptation : an insight into the Czech and Norwegian practice : summary. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 130–131.

Kapitola
Záleská, Klára. Seznamy. In: Záleská, Klára. Podpora školní adaptace dětí-cizinců : náhled do české a norské praxe. 2020, s. 153–155.

Kapitola
Šimáně, Michal. Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem. 2019, s. 165–168.

Kapitola
Vašina, Lubomír. Summary. In: Vašina, Lubomír. Lidská komunikace v normě a patologii. c1988, s. 171–173.

Kapitola
Chlup, Otokar. Investigation of psychical manifestations of defective school-childern : summary. In: Chlup, Otokar. Výzkum duševních projevů u dětí méně schopných. 1925, s. 105–108.

Kapitola
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Teacher and stress : summary. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres. 1992, s. 165–166.

Kapitola
Míček, Libor, Zeman, Vladimír. Literatura. In: Míček, Libor. , Zeman, Vladimír. Učitel a stres. 1992, s. 167–169.

Kapitola
Lojdová, Kateřina. Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. 2014, s. 120–127.

Kapitola
Dosedlová, Jaroslava. Health-related behaviour: determinants, models and consequences : summary. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence. 2016, s. 216–217.

Kapitola
Literatura. In: Dosedlová, Jaroslava. , Burešová, Iva. , Havigerová, Jana Marie. , Jelínek, Martin. , Klimusová, Helena. , Pučelíková, Alena. , Slezáčková, Alena. , Vašina, Lubomír. Chování související se zdravím : determinanty, modely a konsekvence. 2016, s. 187–215.

Seriál

Kapitola
Šeďová, Klára. Summary. In: Šeďová, Klára. Humor ve škole. 2013, s. 175.

Článek
Kostroň, Lubomír. Psychology : a new view on holistic approach. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 133–137.

Článek
Macek, Petr, Osecká, Liduška, Blatný, Marek. Semantic structure of adolescent's actual, ideal and unwanted self. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1993, roč. 42, č. I27, s. 111–121.

Článek
Široký, Hugo. Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.

Článek
Švancara, Josef. Mutual influences of genetic and environmental factors in life span-developmental research. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1984, roč. 33, č. I19, s. 43–51.

Článek
Pačesová, Jaroslava. Processing strategies in language acquisition. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1990-1991, roč. 39-40, č. I25, s. 55–62.

Článek
Hanuza, Maria. Self-preservative tendencies of human personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 95–105.

Článek
Radka, Agnieszka. A psychological concept of young women's sexual life. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1995, roč. 44, č. I29, s. 107–119.

Článek
Švancara, Josef. Interaction of social and biological determinants in the development and forming of the personality. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1982, roč. 31, č. I17, s. 37–49.

Článek
Schratz, Michael. The development of qualitative research in German speaking countries. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1996, roč. 45, č. U1, s. 93–102.

Článek
Szablicka-Žak, Jolanta, Walasek, Stefania. The teaching of civics and citizenship in Poland from historical perspective (16th - 20th cent.). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 1997, roč. 46, č. U2, s. 129–138.

Článek
Linkov, Václav, Kečkešová, Ľubica. Personality perception accuracy based on paintings created in the art therapy. Annales psychologici. 2014, roč. 1 (15), č. 2, s. 19–23.

Článek
Heretik, Anton, Hajdúk, Michal. Psychometric properties of the Slovak version of the Temperament and Character Inventory (TCI-R) – a preliminary analysis. Annales psychologici. 2014, roč. 1 (15), č. 2, s. 5–11.

Článek
Vašina, Lubomír, Brustmannová, Sylvie. Analysis of biological and psychological markers in people exhibiting health-enhancing behaviour and people exhibiting health-threatening behaviour. Annales psychologici. 2015, roč. 2 (16), č. 2, s. 33–55.