Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 35

Článek
Photographic credits. Convivium. 2017, roč. 4, č. 1, s. 174–175.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2017, roč. 4, č. Supplementum, s. 302–303.

Článek

Článek
Šeferisová Loudová, Michaela. Jan Jiří Etgens a Dionýsius Strauss : nový pohled na barokní skicář "Marat Icones". Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 1, s. 44–59.

Článek
Bártl, Lukáš. Dějiny Klubu fotografů amatérů v Olomouci (1907–1950). Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 1, s. 60–73.

Článek
Kazlepka, Zdeněk. Kresba pro kardinála Troyera : tři kreslířské záznamy intronizačního ceremoniálu Ferdinanda Julia Troyera. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 1, s. 86–95.

Článek
Orviská, Katarína. Oltářní reliéfy v kostele Vzkříšení Páně ve Slavkově u Brna a jejich tvůrci. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 1, s. 96–115.

Článek
Bartlová, Milena. Jaroslav Pešina 1938–1977 : čtyři desetiletí politických strategií českého historika umění. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 1, s. 74–85.

Článek
Obsah 66. ročníku. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 2, s. 241.

Článek
Pomajzlová, Alena. Stroje na náhodu. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 2, s. 196–203.

Článek
Hečková, Petra. Ke grafickým předlohám sochařské výzdoby kroměřížského Libosadu. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 2, s. 134–149.

Článek
Suchánek, Pavel. Zlacení soch v sakrálním prostoru a barokní imaginace v době tereziánských reforem. Opuscula historiae artium. 2017, roč. 66, č. 2, s. 182–195.

Článek
Photographic credits. Convivium. 2017, roč. 4, č. 2, s. 214–215.

Článek
Paulík, Karel. Některé psychologické souvislost i hodnocení smyslu vlastní práce učiteli. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 9–24.

Článek
Wubbels, Theo, Novotný, Petr, Švaříček, Roman. O smyslu pedagogického výzkumu: rozhovor s Theem Wubbelsem. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 149–157.

Článek
Sedláčková, Jana. Osvojování dovednosti čtení očima matek žáků 1. tříd. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 121–148.

Článek
Rozkovcová, Andrea, Urbánek, Petr. Fluktuace učitelů: vybrané zahraniční teorie a výzkumné přístupy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 25–40.

Článek
Kalenda, Jan, Kočvarová, Ilona. Proměny bariér ke vzdělávání dospělých v České republice: 2005–2015. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 69–89.

Článek
Hlaďo, Petr. Editorial. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 5–8.

Článek
Majcík, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 159–176.

Článek
Harvánková, Klára. O úspěšnosti slaďování rodičovství a studia doktorských studentek s malými dětmi. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 91–119.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman. Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.

Článek
Poděkování recenzentům. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 141–144.

Článek
Dopita, Miroslav, Poláchová Vašťatková, Jana. Institucionalizace české andragogiky a mezinárodní vědecký diskurz. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 37–54.