Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 47

Kapitola
Šmajs, Josef. [Předmluva]. In: Šmajs, Josef. Gnoseologické implikace evoluční ontologie : obecná charakteristika gnoseologie, biologické předpoklady poznání. 2001, s. 3.

Kapitola
Šmajs, Josef. Biologické předpoklady poznání (k problému lidské ontogeneze). In: Šmajs, Josef. Gnoseologické implikace evoluční ontologie : obecná charakteristika gnoseologie, biologické předpoklady poznání. 2001, s. 43–78.

Kapitola
Šmajs, Josef. Obsah. In: Šmajs, Josef. Gnoseologické implikace evoluční ontologie : obecná charakteristika gnoseologie, biologické předpoklady poznání. 2001, s. 79.

Kapitola
Šmajs, Josef. Obecná charakteristika gnoseologie. In: Šmajs, Josef. Gnoseologické implikace evoluční ontologie : obecná charakteristika gnoseologie, biologické předpoklady poznání. 2001, s. 4–42.

Kapitola
Krob, Josef. Vysvětlení místo úvodu. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 3–4.

Kapitola
Krob, Josef. Mezi Aristotelem a Newtonem. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 18–21.

Kapitola
Krob, Josef. Obsah. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 55.

Kapitola
Krob, Josef. Fyzika a filosofie. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 21–37.

Kapitola
Krob, Josef. Konec velkých systémů jednoho muže. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 42–53.

Kapitola
Krob, Josef. Jednota fyziky a filosofie. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 4–18.

Kapitola
Krob, Josef. Jednota fyziky a filosofie dnes. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 53–54.

Kapitola
Krob, Josef. Gnoseologický obrat. In: Krob, Josef. Z dějin ontologie. 2001, s. 37–42.

Kapitola
Obsah. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 6–7.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Postmoderní situace. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 13–26.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Závěr. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 109–114.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Několik poznámek k estetice tragédie Valpuržina noc aneb Komturovy kroky. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 95–108.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Příloha. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 130–139.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Cyklus života a díla V. Jerofejeva. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 27–46.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Interpretace myšlenkových vrstev tragédie Valpuržina noc aneb Komturovy kroky. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 69–82.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Úvod. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 8–12.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Použitá literatura. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 140–152.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Apokalyptický realismus jako odraz stavu bytí ruské společnosti. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 83–94.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Rejstřík. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 153.

Kapitola
Ryčlová, Ivana. Dramatická tvorba V. Jerofejeva. In: Ryčlová, Ivana. Bílý tanec : tragédie Valpuržina noc, aneb, Komturovy kroky Venedikta Jerofejeva v kontextu ruské dramatiky postmoderního období. 2001, s. 47–68.

Článek
Sládek, Ondřej. [Ricoeur, Paul. Myslet a věřit: kritika a přesvědčení]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 2001, roč. 50, č. B48, s. 173–174.

Článek
Horák, Petr. Francouzská filosofie na konci 20. století. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 2001, roč. 50, č. B48, s. 37–59.

Článek
Krob, Josef. Od obrazu statického světa k pojetí dynamického vesmíru. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 2001, roč. 50, č. B48, s. 75–81.

Článek
Holzbachová, Ivana. Ernst Mach a vědecké poznání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 2001, roč. 50, č. B48, s. 15–26.

Článek
Maleček, Martin. [Kolafa, Štěpán Jan. Lev Tolstoj a Björnstjerne Björnson ve slovenském národně obranném zápase proti maďarizaci na sklonku 19. a počátku 20. století: čeští slovakofilové v akci]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 2001, roč. 50, č. B48, s. 175–176.

Článek
Horyna, Břetislav. [Kroupa, Jiří K., ed. Septuaginta Paulo Spunar oblata]. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. B, Řada filozofická. 2001, roč. 50, č. B48, s. 178–180.