Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 33

Kapitola
Skálová, Jana. Literatura ve škole : (didaktické názory Viliama Oberta). In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 211–214.

Kapitola
Pospíšil, Ivo. Úvodem. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 3–4.

Kapitola
Toman, Jaroslav. Současná slovenská věda o literatuře pro děti a mládež v česko-slovenských souvislostech. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 247–258.

Kapitola
Jiroušek, Bohumil. Slovanství versus germánství: polemiky Oswalda Balzera a Josefa Pekaře s Theodorem Mommsenem jako neukončený problém. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 77–86.

Kapitola
Holub, Zbyněk. K paralelám českých a slovanských pojmenování rodinných : (s ohledem na systém jihočeských nářečí). In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 61–76.

Kapitola
Blümlová, Dagmar. Anglistova lekce slavistiky jako inspirace a možnost perspektivy : (Aloys Skoumal a slovanské překlady Joyceova Odyssea). In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 29–38.

Kapitola
Dorovský, Ivan. Jaká je a jaká asi bude slavistika v 21. století. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 49–54.

Kapitola
Všetička, František. K českovídeňské slavistice. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 271–286.

Kapitola
Pospíšil, Ivo. Osudové obraty do minulosti v ediční praxi české a slovenské slavistiky. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 189–204.

Kapitola
Štěpán, Ludvík. Středoevropský slovanský trojúhelník - mýtus, nebo realita?. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 227–232.

Kapitola
Sobotková, Marie, Fiala, Jiří, Dobrotová, Ivana. slavic-net.upol.cz - prezentace slovanských jazyků a kultur na internetu. In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 215–225.

Kapitola
Mikulášek, Alexej. Významové dění a aluzivní strategie v díle Vladimíra Janovice a Viery Švenkové : (interpretační etudy). In: Česká a slovenská slavistika na počátku 21. století : (stav - metodologie - mezinárodní souvislosti). 2005, s. 119–134.

Článek
Pol, Milan, Rabušicová, Milada. Editorial. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 9–11.

Článek
Šeďová, Klára. Zprávy z mezinárodních konferencí. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 179–181.

Článek
Rabušicová, Milada. Mezinárodní odborná konference OMEP : Péče o nejmenší děti od narození do tří let: výzva pro rodinu i komunitu. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 184–185.

Článek
Lazarová, Bohumíra. Osobnost učitele a rezistence vůči změně. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 109–122.

Článek
Kolář, Jan. Rozvoj osobnostní kompetence budoucích pedagogů : nová cesta ke starému cíli?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 155–161.

Článek
Švaříček, Roman. Je zakotvená teorie teorií?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 133–145.

Článek
Hloušková, Lenka. Inovační potenciál jako předpoklad rozvoje kultury škol (příklad otevřenosti škol vůči okolí). Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 67–79.

Článek
Redlichová, Jitka. Demokracie ve švédské škole. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 147–153.

Článek
Ainscow, Mel. Rozvoj inkluzivních vzdělávacích systémů - jaké existují páky změny?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 33–47.

Článek
Řehořková, Marie, Pol, Milan. Docent Jan Sup sedmdesátníkem. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 187–188.

Článek
Řehořková, Marie. Za profesorem Vladimírem Jůvou. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 189–190.

Článek
Rýdl, Karel. Smysl inovačních cílů v současných výchovných a vzdělávacích trendech. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 13–22.

Článek
Chaloupková, Lucie. Co nabízí zážitková pedagogika pedagogům?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 163–170.

Článek
Pol, Milan. Konference ENIRDEM 2005 : zvládání rozmanitosti v souvislostech řízení škol a vzdělávání. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 182–183.

Článek
Zounek, Jiří, Sebera, Martin. Budoucí učitelé a inovace v oblasti informačních a komunikačních technologií. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 95–108.

Článek
Veen, Klaas van. Zkoumáním emocí učitelů v kontextu reforem k porozumění : co je v sázce?. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 81–94.

Článek
Šeďová, Klára. Možnosti uplatnění zakotvené teorie v pedagogickém výzkumu : rodinná socializace dětského televizního diváctví. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. U, Řada pedagogická. 2005, roč. 53, č. U10, s. 123–132.