Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 261
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Die Pädagogik als Wissenschaft. In: Jůva, Vladimír. Pedagogika jako věda.
1977, s. 187–188.
Kapitola
Šimáně, Michal.
Czech minority education in the Czechoslovak Republic : to the everyday life of primary schools in political district Ústí nad Labem : summary. In: Šimáně, Michal. České menšinové školství v Československé republice : ke každodennosti obecných škol v politickém okresu Ústí nad Labem.
2019, s. 165–168.
Kapitola
Lojdová, Kateřina.
Použitá literatura. In: Lojdová, Kateřina. Zvol si mou cestu! : edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru.
2014, s. 120–127.
Kapitola
Monatová, Lili.
Probleme der Defektologie. In: Monatová, Lili. Problémy speciální pedagogiky.
c1984, s. 197–198.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Die Entwicklung des pädagogischen Denkens. In: Jůva, Vladimír. Vývoj pedagogického myšlení.
1987, s. 169.
Článek
Jůva, Vladimír.
Einige methodologische Probleme der Pädagogik. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1968, roč. 17, č. I3, s. 15–36.
Článek
Bárta, Boleslav, Ludvíková, Helena.
The difference in emotional irritability between asthmatic and normal children. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 7–12.
Článek
Jůva, Vladimír.
Zur Auffassung der Theorie der ästhetischen Erziehung als einer pädagogischen Teildisziplin. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 25–35.
Článek
Liškař, Čestmír.
Die Bestrebungen nach Modernisierung des Sprachunterrichtes in Westeuropa und in den Vereinigten Staaten. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1966, roč. 15, č. I1, s. 71–79.
Článek
Široký, Hugo.
Psychodrama as a modern instrument of moral education. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 7–14.
Článek
Přadka, Milan.
Die Leitung von dynamischen Systemen und die Erziehung. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 63–73.
Článek
Monatová, Lili.
Methoden und Mittel des Bekanntmachens der Kinder mit Naturerscheinungen. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1967, roč. 16, č. I2, s. 75–86.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Die Perspektiven der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II.
1969, s. 79–98.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Faktoren der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II.
1969, s. 9–44.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Personenregister. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II.
1969, s. 121–122.
Kapitola
Chlup, Otokar.
Summary. In: Chlup, Otokar. Vývoj pedagogických ideí v novém věku.
1925, s. 200–201.
Kapitola
Šalamounová, Zuzana.
Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka.
2015, s. 171–173.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Hochschule und Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Vysoká škola a výchova.
1981, s. 157–158.
Kapitola
Veselá, Zdenka.
Zusammenfassung. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, s. 145–147.
Kapitola
Veselá, Zdenka.
Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání.
c1992, s. 141–144.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Obsah vyučování cizím jazykům. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 45–62.
Kapitola
Liškař, Čestmír.
Aim, contents and methods of foreign language teaching : summary. In: Liškař, Čestmír. Cíl, obsah a metody vyučování cizím jazykům.
1974, s. 95–97.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Einleitung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II.
1969, s. 7–8.
Kapitola
Jůva, Vladimír.
Methoden der ästhetischen Erziehung. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II.
1969, s. 45–78.
Kapitola
Inhaltverzeichnis. In: Jůva, Vladimír. Die ästhetische Erziehung der Jugend. II.
1969, s. 123.