Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 62

Seriál

Článek
Adamovič, Karol, Koubeková, Eva, Miklová, Jolana. Intelektové schopnosti a školská úspešnosť vo vzťahu k činitel'om prostredia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. I, Řada pedagogicko-psychologická. 1973, roč. 22, č. I8, s. 145–151.

Článek
Bakoš, Ján. Poznámky o románskej nástennej maľbe na Slovensku. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 1968, roč. 17, č. F12, s. 13–20.

Článek
Bakoš, Ján. Epistemologický obrat na ceste historika umenia. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. F, Řada uměnovědná. 19901992, roč. 39-41, č. F34-36, s. 7–20.

Kapitola
Botiková, Marta. Problematika výskumu rodiny v etnologickom výskume na Slovensku. In: Botiková, Marta. , Jakubíková, Kornélia. , Hlôšková, Hana. , Janto, Juraj. Výzkumné a metodické postupy současné slovenské etnologie : (problematika rodiny – obřadní studia – oral history – aplikovaná etnologie). 2013, s. 9–47.

Kapitola
Hlôšková, Hana. Orálna história na Slovensku: k dejinám a teoretickým výsledkom. In: Botiková, Marta. , Jakubíková, Kornélia. , Hlôšková, Hana. , Janto, Juraj. Výzkumné a metodické postupy současné slovenské etnologie : (problematika rodiny – obřadní studia – oral history – aplikovaná etnologie). 2013, s. 62–84.

Kapitola
Janto, Juraj. Perspektívy aplikovanej etnológie. In: Botiková, Marta. , Jakubíková, Kornélia. , Hlôšková, Hana. , Janto, Juraj. Výzkumné a metodické postupy současné slovenské etnologie : (problematika rodiny – obřadní studia – oral history – aplikovaná etnologie). 2013, s. 85–114.

Kapitola
Jakubíková, Kornélia. Obradové štúdiá : vývin uplatňovaných prístupov a súčasný stav. In: Botiková, Marta. , Jakubíková, Kornélia. , Hlôšková, Hana. , Janto, Juraj. Výzkumné a metodické postupy současné slovenské etnologie : (problematika rodiny – obřadní studia – oral history – aplikovaná etnologie). 2013, s. 48–61.

Kapitola
Slavkovský, Peter. Tradičná agrárna kultúra Slovenska. In: Válka, Miroslav. Agrární kultura : o tradičních formách zemědělského hospodaření a života na vesnici. 2007, s. 9–19.

Kapitola
Mlynka, Michal. Ikonografické pramene k štúdiu slovenského poľnohospodárstva. In: Válka, Miroslav. Agrární kultura : o tradičních formách zemědělského hospodaření a života na vesnici. 2007, s. 43–62.

Kapitola
Danglová, Oľga. Renesančné korene ľudovej dekoratívnej tradície na Slovensku. In: Středověké a novověké zdroje tradiční kultury : sborník příspěvků ze semináře konaného 30. listopadu 2005 v Ústavu evropské etnologie. 2006, s. 231–249.

Kapitola
Mlynka, Ladislav. Archaické mlyny a mlynárstvo v tradičnej kultúre Slovenska. In: Středověké a novověké zdroje tradiční kultury : sborník příspěvků ze semináře konaného 30. listopadu 2005 v Ústavu evropské etnologie. 2006, s. 59–73.

Kapitola
Botík, Ján. Prínos Antonína Václavíka k rozvoju slovenskej chorvatistiky. In: Antonín Václavík (1891-1959) a evropská etnologie : kontexty doby a díla. 2010, s. 67–73.

Kapitola
Veselá, Zdenka. Literatura. In: Veselá, Zdenka. Vývoj české školy a učitelského vzdělání. c1992, s. 141–144.

Článek

Článek
Huťťová, Karin, Halamová, Júlia. Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 107–125.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 1, s. 3–4.

Článek
Stejskalová, Michaela. Zahraničná inšpirácia pre vzdelávanie rómskych detí – teoretická perspektíva. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 77–104.

Článek
Stanová, Barbora. Rozdiely v percepcii vlastnej rodiny deťmi s problémovým správaním a deťmi bez problémov v správaní. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 2, s. 57–76.

Článek
Kubiatko, Milan. Bez prírodopisu to nejde, alebo, Ako ho vnímajú žiaci základných škôl. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 75–88.

Článek
Sršníková, Daniela. Spätná väzba ako faktor ovplyvňujúci lingvistickú a komunikatívnu úroveň produktívnej zručnosti písania. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 89–108.

Článek
Filagová, Markéta. (Na)časovanie sa v materskej škole. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 47–63.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2010, roč. 15, č. 1, s. 3–4.

Článek
Lintner, Tomáš. Siete vo vzdelávaní : možnosti využitia analýzy sociálnych sietí v pedagogickom výskume. Studia paedagogica. 2020, roč. 25, č. 3, s. 153–185.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 2, s. 3–4.

Článek
Majerčíková, Jana. Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.

Článek
Brestovanský, Martin, Sádovská, Anna, Kusý, Peter, Podmanický, Ivan. Charakteristiky hodnotenia a sebahodnotenia prosociálneho správania u žiakov piatych a šiestych ročníkov vybraných základných škôl. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 67–83.

Článek
Lášticová, Barbara, Hargašivá, Lucia, Andraščiková, Simona, Dráľ, Peter, Findor, Andrej. Perspektívy a limity vytvárania tolerantných medziskupinových postojov vo vyučovaní občianskej náuky na Slovensku. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 3, s. 69–90.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2011, roč. 16, č. 1, s. 3–4.

Článek