Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 4150

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Alttschechische Liebeslieddichtung - Versuch einer Charakteristik. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 187–301.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Die Autoren der "rheinischen" Phase. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 70–94.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Zusammenfassende Charakteristik der alttschechischen Liebeslieddichtung vor dem Hintergrund des späteren deutschen Minnesangs und der jüngeren deutschen Liebeslieddichtung. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 302–310.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Der deutsche Minnesang. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 21–51.

Kapitola
Řehulková, Hana. Umělecké literární dílo. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 12–29.

Kapitola
Řehulková, Hana. Résumé. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 121–123.

Kapitola
Řehulková, Hana. Angloamerická recepce. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 30–85.

Kapitola
Řehulková, Hana. Závěr. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 114–116.

Kapitola
Řehulková, Hana. Úvod. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 8–11.

Kapitola
Řehulková, Hana. Literatura. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 117–120.

Kapitola
Řehulková, Hana. Argumentizace Ingardenova pojetí literárního díla. In: Řehulková, Hana. Angloamerická recepce Ingardenova pojetí uměleckého literárního díla. 2015, s. 86–113.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Epilogue. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 129–130.

Kapitola
Kačer, Tomáš. The old messenger. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 19–28.

Kapitola
Kačer, Tomáš. The Prague School theory of theatre and drama. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 37–44.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Introduction. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 9–14.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Works cited. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 131–136.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Introducing new messengers. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 65–69.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Informing (about) the actual world. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 111–124.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Pushing the action forward. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 73–83.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Morphology and the theory of actants. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 45–50.

Kapitola
Kačer, Tomáš. Interpreting for others. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 85–109.

Kapitola
Kačer, Tomáš. The poetic tradition. In: Kačer, Tomáš. New messengers : short narratives in plays by Michael Frayn, Tom Stoppard and August Wilson. 2013, s. 29–35.

Kapitola
Svoboda, Aleš. A sample of the contextual flow-diagram : appendix. In: Svoboda, Aleš. Diatheme : a study in thematic elements, their contextual ties, thematic progressions and scene progressions based on a text from Aelfric. 1981, s. 197–204.

Kapitola
Svoboda, Aleš. Bibliography. In: Svoboda, Aleš. Diatheme : a study in thematic elements, their contextual ties, thematic progressions and scene progressions based on a text from Aelfric. 1981, s. 191–194.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. K metrickým principům. In: Stanovská, Sylvie. , Kern, Manfred. Staročeské a německé milostné básnictví vrcholného středověku. 2013, s. 25.

Kapitola
Milostná píseň – chvála milovaného muže. In: Stanovská, Sylvie. , Kern, Manfred. Staročeské a německé milostné básnictví vrcholného středověku. 2013, s. 65–67.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Vrstvy staročeské lyriky a její vazby na rozličné literární tradice. In: Stanovská, Sylvie. , Kern, Manfred. Staročeské a německé milostné básnictví vrcholného středověku. 2013, s. 19–20.

Kapitola
Srba, Bořivoj. [Ediční poznámka]. In: Srba, Bořivoj. Múzy v exilu : kulturní a umělecké aktivity čs. exulantů v Londýně v předvečer a v průběhu druhé světové války, 1939-1945 : kulturní politika, "pódiové" programy, koncerty, literární a recitační pořady, taneční vystoupení, divadelní představení, rozhlasová pásma a hry, filmová tvorba, časopisecká a ediční činnost, ideové diskuze. 2003, s. 5–6.

Kapitola
Srba, Bořivoj. Úvod. In: Srba, Bořivoj. Múzy v exilu : kulturní a umělecké aktivity čs. exulantů v Londýně v předvečer a v průběhu druhé světové války, 1939-1945 : kulturní politika, "pódiové" programy, koncerty, literární a recitační pořady, taneční vystoupení, divadelní představení, rozhlasová pásma a hry, filmová tvorba, časopisecká a ediční činnost, ideové diskuze. 2003, s. 11–28.

Kapitola
Srba, Bořivoj. Muses in exile. In: Srba, Bořivoj. Múzy v exilu : kulturní a umělecké aktivity čs. exulantů v Londýně v předvečer a v průběhu druhé světové války, 1939-1945 : kulturní politika, "pódiové" programy, koncerty, literární a recitační pořady, taneční vystoupení, divadelní představení, rozhlasová pásma a hry, filmová tvorba, časopisecká a ediční činnost, ideové diskuze. 2003, s. 854–858.