Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 2912
Článek
Kubart, Tomáš.
"A teď jste všechno zkazili!" : CampQ. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, s. 267–269.
Článek
Šlaisová, Eva.
"Aktualisace" in English scholarly literature : interpretation, ignorance, and misunderstanding. Theatralia. 2012, roč. 15, č. 2, s. 154–167.
Článek
Häußermann, Julia.
"Alle raus!" – von rechtspopulistischen Feind(zerr)bildern : ein Vergleich der Bremer, Dresdner und Potsdamer Inszenierung nach Jaroslav Rudišs Roman Nationalstraße. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 2, s. 96–115.
Článek
Havlíčková Kysová, Šárka.
"Asian" theatre sign : its potential and its limits in the history of the Czech Structuralist thought. Theatralia. 2012, roč. 15, č. 2, s. 89–99.
Článek
Kubart, Tomáš.
"Avant-garde, Marmelade!" : Christoph Schlingensief a avantgarda. Theatralia. 2023, roč. 26, č. 2, s. 248–254.
Článek
Vrbová, Jana.
"Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?" : postoje žáků k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 93–107.
Článek
Havlíčková Kysová, Šárka.
"Čeho se vítěz může bát?". Theatralia. 2024, roč. 27, č. 1, Supplementum, s. 7–8.
Článek
Kaščák, Ondrej.
"...daj mi rúčku, ty sa usmej, budeme sa spolu hrať" – telesné performácie ako interakčný faktor v sociálnych vzťahoch detí. Studia paedagogica. 2009, roč. 14, č. 1, s. 13–26.
Článek
Lazorčáková, Tatjana.
"Genealogické" souvislosti divadelních koncepcí : Divadlo Petra Bezruče v Ostravě a Činoherní klub v Praze. Theatralia. 2013, roč. 16, č. 1, s. 64–80.
Článek
Ule, Mirjana, Živoder, Andreja.
"Good" parenting : parental support in education as a factor in inequality. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 2, s. 11–28.
Článek
Ambros, Veronika, Switzky, Lawrence.
"Hungry for interpretation" : Woyzeck on the Highveld and the polyphony of performance. Theatralia. 2019, roč. 22, č. 2, Supplementum, s. 39–58.
Článek
Jarvoll, Agnieszka B..
"I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 67–89.
Článek
Langer-Osuna, Jennifer M., Chavez, Rosa, Kwon, Faith, Malamut, Jim, Gargroetzi, Emma, Lange, Kimiko, Ramirez, Jesse.
"I'm telling!" : exploring sources of peer authority during a K-2 collaborative mathematics activity. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 97–111.
Článek
Wickberg Hugerth, Mattias, Nouri, Jalal, Åkerfeldt, Anna.
"I should, but I don't feel like it" : overcoming obstacles in upper secondary students' self-regulation using learning analytics. Studia paedagogica. 2023, roč. 28, č. 3, s. 89–111.
Článek
Brandejská, Zdeňka.
"...jako by veškerá řeč kapitulovala před pohybem..." : kritické přístupy ke hře Briana Friela Dancing at Lughnasa / Tanec na konci léta. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2005, roč. 54, č. Q8, s. 23–32.
Článek
Bergnell Karlsson, Anneli.
"Let's pretend this [orange] is you!" : preschool children making meaning of a multimodal illustration offered at a Swedish Science Center. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 139–153.
Článek
Musilová, Martina.
"Nejsem politický tribun, ani herec..." : modelový příklad divadelních diskusí v divadle Semafor v listopadových dnech roku 1989. Theatralia. 2009, roč. 12, č. 1-2, s. 4–18.
Článek
Škrobánková, Klára, Drábek, Pavel, Eubanks Winkler, Amanda.
"Performance can reveal paths forward": interview with Amanda Eubanks Winkler. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 255–261.
Článek
Gajdoš, Július.
"Pohřbené dítě" Sama Sheparda a symbolický předmět "x". Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická a filmologická. 1999, roč. 48, č. Q2, s. 59–79.
Článek
Pšenička, Martin.
"Protloukání se pustinou" : koloniální počátky divadla v Kanadě. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2006, roč. 55, č. Q9, s. 115–128.
Článek
Brenna, Dwayne.
"Rapturously Encored" : R.B. Nevitt's account of NWMP theatricals at Fort Macleod. Sborník prací Filozofické fakulty brněnské univerzity. Q, Řada teatrologická. 2004, roč. 53, č. Q7, s. 127–136.
Článek
van Hensbergen, Claudine.
The "Scaene of Elysium": painters, plaintiffs and paradise in John Dryden's Tyrannick Love (1669). Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 11–33.
Článek
Gobbo, Francesca.
"Send in the clowns!", or the Imagination at work: the narratives of three pediatric ward clowns. Studia paedagogica. 2014, roč. 19, č. 4, s. 101–120.
Článek
Calvi, Lisanna.
"This may appear unmanly Tenderness". Homosocial bonds and (un)ruly women in George Granville's The Jew of Venice (1701). Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 61–77.
Článek
Satková, Naďa.
"Theatrology at a crossroads": notes from a conference. Theatralia. 2014, roč. 17, č. 2, s. 247–249.
Kapitola
Neuhuber, Christian.
"Unßer Gethreẅer lieber Johann Geörg Gettner" : zum Leben des Prinzipals der Eggenbergischen Hofkomödianten. In: Johann Georg Gettner und das barocke Theater zwischen Nikolsburg und Krumau.
2014, s. 9–19.
Článek
Fonseca, Lars.
"Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá" : pedagogický pohled na paradoxy "férového" opisování. Studia paedagogica. 2013, roč. 18, č. 2-3, s. 73–92.
Článek
Grant, Teresa.
"With old plays you have so long been cloyed": James Shirley's influence on Aphra Behn. Theatralia. 2021, roč. 24, č. 1, s. 43–60.