Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 228

Článek
Jarolímková, Adéla, Lesenková, Eva, Maixnerová, Lenka, Kříž, Filip, Horsák, Ondřej, Bouzková, Helena. Otevřený přístup k vědeckým publikacím ve zdravotnictví: vytváření osobních archívů odborných publikací v Národní lékařské knihovně. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 3–15.

Článek

Článek
Hrabal, Jan, Pruša, Tomáš. Evaluation of medical information quality. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 41–54.

Článek
Fryš, Jakub, Chodounská, Alena, Kalíšek, Petr, Krčál, Martin. Přehled systémů a nástrojů pro analýzu a srovnávání dat o výkonnosti akademických knihoven. ProInflow. 2015, roč. 7, č. 1, s. 16–28.

Článek
Simonová, Jaroslava. Postoje rodičů k volbě základní školy. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 69–88.

Článek
Brücknerová, Karla. Editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 5–6.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. .

Článek
Sedláčková, Jana. Typologie rodinných vypravěčů. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 145–159.

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. .

Článek
Zounek, Jiří, Knotová, Dana, Šimáně, Michal. Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 89–112.

Článek
Koubek, Petr, Janík, Tomáš. Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 47–67.

Článek
Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 3–4.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Oliveira, Gisela. Employability and learning transfer: what do students experience during their placements?. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 123–138.

Článek
Jarvis, Peter, Rabušicová, Milada, Nehyba, Jan. Adult learning as a lifelong concern: interview with Peter Jarvis. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 109–122.

Článek
Häbig, Julia. Cooperation between parents and schools from a student perspective. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 155–165.

Článek
Bilgin-Aksu, Mualla, Aksu, Türkan, Polat, Soner. School administrator self-esteem and its relationship to trust in teachers. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 33–51.

Článek
Holm, Claus, Martinsen, Anders. Mapping the relationship between higher education and sustainable development. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 71–84.

Článek
Novotný, Petr. Mind the gap: or better still, bridge it! : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 5–8.

Článek
Front matter. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. .

Článek

Článek
Back matter. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. .

Článek
Šmideková, Zuzana. Learning to swim in a digital ocean. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 167–171.

Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana. Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.

Článek
Straková, Jana, Simonová, Jaroslava. Beliefs of Czech teachers as a prerequisite for effective teaching. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 53–70.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 3–4.

Článek
Molinari, Luisa, Mameli, Consuelo. Triadické interakce ve výukové komunikaci. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 7–19.

Článek
Ferdanová, Jitka. Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 131–144.

Článek
Lojdová, Kateřina, Lukas, Josef. Scénáře donucovací moci u studentů učitelství na praxi: studentka Alice. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 113–130.

Článek
Šeďová, Klára. Školy ve víru změn a ve stojatých vodách stability. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 161–164.