Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 38

Kapitola
Franek, Juraj. Závěr: Návrat ztraceného syna?. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 245–255.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Mokrý, Matouš, Vrzal, Miroslav. Výběr z titulů z oblasti akademického studia metalu a satanismu. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 121–125.

Článek
Brücknerová, Karla, Novotný, Petr. Trust within teaching staff and mutual learning among teachers. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 67–95.

Článek
Wiebe, Donald. The "Luther (Martin) Effect" on the study of religion – up to eighty. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 99–108.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.

Článek
Obsah - Contents. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 1–2.

Článek
Obsah - Contents. Religio. 2017, roč. 25, č. 2, s. 125–126.

Článek
Obsah - Contents. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 3–4.

Článek
Obsah - Contents. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 3–4.

Článek
Obsah. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. .

Kapitola
Franek, Juraj. Naturalism and protectionism in the study of religions : summary. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 256–264.

Článek
Quintelier, Amy. Methods and modalities of effective school inspections. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 153–157.

Kapitola
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (3): Praxe. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 214–244.

Kapitola
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (2): Terminologie. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 191–213.

Kapitola
Franek, Juraj. Kognitivní religionistika (1): Metodologie. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 157–190.

Článek
Mokrý, Matouš. Interview with Dr. Kennet Granholm. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 102–109.

Článek

Kapitola
Sedláček, Tibor. Evidence of the early religion of the Hurrians in ancient Urkesh : summary. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši. 2017, s. 126–129.

Článek
Lehesvuori, Sami, Hähkiöniemi, Markus, Jokiranta, Kaisa, Nieminen, Pasi, Hiltunen, Jenna, Viiri, Jouni. Enhancing dialogic argumentation in mathematics and science. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 55–76.

Článek
Veselý, Arnošt. Education officials between hierarchies and networks. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 117–133.

Článek
Vanhoof, Jan, Pol, Milan. Editorial : Trust and control in shaping educational processes. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 5–8.

Článek
Šeďová, Klára, Lehesvouri, Sami. Editorial : How to link teacher education to educational research. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 5–8.