Vyhledávání
Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 148
Článek
Mokrý, Matouš.
Zpráva ze studentské konference Religiózní aspekty v metalové kultuře a subkultuře. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 110–112.
Článek
Žonca, Milan.
Židovská konverze ke křesťanství ve středověku mezi metaforou a realitou. Religio. 2017, roč. 25, č. 2, s. 189–204.
Kapitola
Sedláček, Tibor.
Závěry. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši.
2017, s. 123–125.
Kapitola
Franek, Juraj.
Závěr: Návrat ztraceného syna?. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství.
2017, s. 245–255.
Článek
Fujda, Milan.
Zakázaná slova, etnometodologické inspirace a náboženství jako modus existence : recenzní esej ke knize "Stopovat a skládat světy s Brunem Latourem". Religio. 2017, roč. 25, č. 2, s. 153–167.
Článek
Symeonidis, Vasileios.
Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.
Článek
Zdražilová, Zuzana.
Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.
Článek
Mokrý, Matouš, Vrzal, Miroslav.
Výběr z titulů z oblasti akademického studia metalu a satanismu. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 121–125.
Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina.
Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.
Článek
Puchovský, Michal.
Vedomec na rozhlasových vlnách: prípadová štúdia významu novopohanského rozhlasového cyklu Rodná cesta v kontexte dejín slovenského náboženského rozhlasového vysielania. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 17–33.
Kapitola
Franek, Juraj.
Úvod: Metodologické schizma ve studiu náboženství. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství.
2017, s. 9–17.
Kapitola
Sedláček, Tibor.
Úvod. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši.
2017, s. 9–12.
Článek
Chvaja, Radim.
Uro, Risto (2016). Ritual and Christian beginnings: a socio-cognitive analysis. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 90–93.
Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman.
Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.
Článek
Brücknerová, Karla, Novotný, Petr.
Trust within teaching staff and mutual learning among teachers. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 67–95.
Článek
Niklasson, Laila.
Trust and control in implementing changes: a study of how principals handle changes in time allocated for math in primary schools. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 53–65.
Článek
Marša, Vít.
Tradice jako neustále vyjednávaný politický problém. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 64–66.
Článek
Čejková, Olga.
[Topinka, Daniel (ed). Muslimové v Česku: etablování muslimů a islámu na veřejnosti]. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 120–123.
Článek
Wiebe, Donald.
The "Luther (Martin) Effect" on the study of religion – up to eighty. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 99–108.
Kapitola
Sedláček, Tibor.
Teoreticko-metodologické východiská. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši.
2017, s. 13–19.
Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin.
Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.
Článek
Kollárová, Alexandra, Tintěrová, Monika.
Sultánovi obchodníci: příběh židovské komunity v Maroku. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 45–54.
Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine.
Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.
Článek
Juhaňák, Libor.
Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013: exploratorní analýza. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 9–36.
Kapitola
Sedláček, Tibor.
Skratky a použité znaky pri prekladoch ; Poznámka k pramenným textom. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši.
2017, s. 130.
Článek
Kunos, Nora.
Školní vyhoření u maďarských středoškoláků a odpovědnost učitele při prevenci – nový aspekt učitelských kompetencí. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 55–66.
Článek
Hales, Patrick.
Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.