Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 148

Článek
Mokrý, Matouš. Zpráva ze studentské konference Religiózní aspekty v metalové kultuře a subkultuře. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 110–112.

Článek
Žonca, Milan. Židovská konverze ke křesťanství ve středověku mezi metaforou a realitou. Religio. 2017, roč. 25, č. 2, s. 189–204.

Kapitola
Sedláček, Tibor. Závěry. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši. 2017, s. 123–125.

Kapitola
Franek, Juraj. Závěr: Návrat ztraceného syna?. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 245–255.

Článek
Symeonidis, Vasileios. Weaving the threads of a continuum: teacher education in Hungary from the perspective of European developments. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 131–149.

Článek
Zdražilová, Zuzana. Využití EEG biofeedbacku při nápravě specifických poruch učení u dětí středního školního věku. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 121–133.

Článek
Mokrý, Matouš, Vrzal, Miroslav. Výběr z titulů z oblasti akademického studia metalu a satanismu. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 121–125.

Článek
Čejková, Olga. Výběr z nově vydaných titulů. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 94–98.

Článek
Černá, Monika, Píšová, Michaela, Vlčková, Kateřina. Vliv klinické zkušenosti na profesní rozvoj studentů učitelství. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 3, s. 41–68.

Článek
Vrzal, Miroslav. Úvodník. Sacra. 2017, roč. 15, č. 2, s. 5–6.

Článek
Vrzal, Miroslav. Úvodník. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 5–6.

Kapitola
Franek, Juraj. Úvod: Metodologické schizma ve studiu náboženství. In: Franek, Juraj. Naturalismus a protekcionismus ve studiu náboženství. 2017, s. 9–17.

Kapitola
Sedláček, Tibor. Úvod. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši. 2017, s. 9–12.

Článek
Chvaja, Radim. Uro, Risto (2016). Ritual and Christian beginnings: a socio-cognitive analysis. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 90–93.

Článek
Gobbo, Francesca, Švaříček, Roman. Učení nezačíná a nekončí se školní výukou: rozhovor s Francescou Gobbo. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 1, s. 113–119.

Článek
Brücknerová, Karla, Novotný, Petr. Trust within teaching staff and mutual learning among teachers. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 67–95.

Článek
Marša, Vít. Tradice jako neustále vyjednávaný politický problém. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 64–66.

Článek
Čejková, Olga. [Topinka, Daniel (ed). Muslimové v Česku: etablování muslimů a islámu na veřejnosti]. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 120–123.

Článek
Wiebe, Donald. The "Luther (Martin) Effect" on the study of religion – up to eighty. Religio. 2017, roč. 25, č. 1, s. 99–108.

Kapitola
Sedláček, Tibor. Teoreticko-metodologické východiská. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši. 2017, s. 13–19.

Článek
Šeďová, Klára, Šalamounová, Zuzana, Švaříček, Roman, Sedláček, Martin. Teachers' emotions in teacher development: do they matter?. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 77–110.

Článek
Kollárová, Alexandra, Tintěrová, Monika. Sultánovi obchodníci: příběh židovské komunity v Maroku. Sacra. 2017, roč. 15, č. 1, s. 45–54.

Článek
Gerhartz-Reiter, Sabine. Success and failure in educational careers: a typology. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 2, s. 135–152.

Článek

Kapitola
Sedláček, Tibor. Skratky a použité znaky pri prekladoch ; Poznámka k pramenným textom. In: Sedláček, Tibor. Doklady raného náboženstva Churritov v starovekom Urkeši. 2017, s. 130.

Článek
Hales, Patrick. Shifts in teacher talk in a participatory action research professional learning community. Studia paedagogica. 2017, roč. 22, č. 4, s. 31–53.