Vyhledávání

Zobrazují se záznamy 1 - 30 z celkového počtu 139

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Zusammenfassende Charakteristik der alttschechischen Liebeslieddichtung vor dem Hintergrund des späteren deutschen Minnesangs und der jüngeren deutschen Liebeslieddichtung. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 302–310.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Zum Liedschaffen der Dichter der Frühgruppe - zusammenfasssende Charakteristik. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 52–69.

Článek
Horst, Joop van der. Zinsbrokken. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 2, s. 43–60.

Článek
Malá, Jiřina. [Zenderowska-Korpus, Grażyna (Hrsg.). Phraseologie und kommunikatives Handeln]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 1, s. 218–220.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Závěr. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 168–170.

Článek
Šeďová, Klára, Sedláček, Martin. Žákovská participace jako předmět akčního výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 2, s. 33–58.

Článek
Frimmerová, Tereza. Wien sieht's anders. Und wie sieht's Brünn? : Durchführung und Analyse einer Befragung zur Wiener Kampagne Wien sieht's anders. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 1, s. 77–90.

Článek
Stanovská, Sylvie. Významné životní jubileum doc. PhDr. Jaromíra Zemana, CSc.. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 1, s. 13–15.

Článek
Koubek, Petr, Janík, Tomáš. Výzkumy subjektivních teorií učitelů v kontextu profesního rozvoje: přehledová studie. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 47–67.

Článek
Zounek, Jiří, Knotová, Dana, Šimáně, Michal. Výzkum soudobých dějin pedagogiky a školství: k metodologickým otázkám historicko-pedagogického výzkumu. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 89–112.

Článek
Rabušicová, Milada. Výlet s ERIHEM : editorial. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 5–7.

Článek
Bree, Cor van. Het Vriezenveens : Waar komt het vandaan? Waar gaat het heen?. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 2, s. 5–20.

Článek
Geppert, Corinna, Knapp, Mariella, Kilian, Michaela, Katschnig, Tamara. Volba školy pod tlakem reformních snah. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 9–28.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Věcný rejstřík. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 188.

Článek
Brom, Vlastimil. [Vaňková, Lenka. Medizinische Texte: aus böhmischen und mährischen Archiven und Bibliotheken (14.-16. Jahrhundert)]. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 1, s. 209–211.

Článek
Kijonková, Jana. Valency van psych-verbs en de gevolgen ervan voor de woordvolgorde: de casus overvallen en overkomen. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 2, s. 77–90.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Úvod. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 9–10.

Článek
Rabušicová, Milada, Kamanová, Lenka, Pevná, Kateřina. Učit se a stárnout aktivně: senioři v mobilních počítačových učebnách. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 85–108.

Článek
Ferdanová, Jitka. Typologie výukových strategií podporující inkluzi ve vzdělávání. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 131–144.

Článek
Sedláčková, Jana. Typologie rodinných vypravěčů. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 145–159.

Článek
Molinari, Luisa, Mameli, Consuelo. Triadické interakce ve výukové komunikaci. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 3, s. 7–19.

Článek
Rakšányiová, Jana. Aus dem translatologischen Elfenbeinturm in die grüne Übersetzungslandschaft. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 1, s. 91–105.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Transkripční zkratky a značky. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 174.

Kapitola
Stanovská, Sylvie. Thema und Zielsetzung der Arbeit. In: Stanovská, Sylvie. Sagt mir jemand, was Liebe ist? : Deutschsprachige und tschechische Liebeslyrik des Mittelalters : eine Typologie. 2015, s. 9–10.

Článek
Dellen, Theo van. The Dutch lifelong learning scene: continuing unresolved issues and two alternative perspectives. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 9–32.

Článek
Pekelder, Jan. Syntactische posities : een methodologische reflectie. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 2, s. 61–75.

Článek
Rabušicová, Milada, Pevná, Kateřina, Vařejková, Zuzana. Surrogate grandparents as actors in intergenerational learning. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 4, s. 85–107.

Článek
Tesařová, Pavlína. Supergeil muss es sein – Deutsche virale Werbung 2014 aus der sprachlichen Sicht. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2015, roč. 29, č. 1, s. 69–75.

Kapitola
Šalamounová, Zuzana. Summary. In: Šalamounová, Zuzana. Socializace do školního jazyka. 2015, s. 171–173.

Článek
Majerčíková, Jana. Sporné aspekty úzkych vzťahov rodiny a školy na začiatku vzdelávania. Studia paedagogica. 2015, roč. 20, č. 1, s. 29–44.