Názvy
Zobrazují se záznamy 1 - 10 z celkového počtu 1005
Kapitola
Káša, Peter.
"... i já jsem proti rozdvojení literatury, ale..." : česko-slovenské otázky v korešpondencii P.J. Šafárika (do roku 1833). In: Literární historiografie a česko-slovenské vztahy.
, s. 189–196.
Článek
Osmanović, Erkan.
"Ich halte die meisten‚ anständigen' Menschen für Schwindler". Zu Scham und Schuld bei Ludwig Winders Lechowski. Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik. 2020, roč. 34, č. 2, s. 199–215.
Článek
Psaropoulou, Athina.
"Η Άσπρη Φάλαινα" του Ανδρέα Εμπειρίκου ως ποιητική ανάγνωση του Moby Dick του Herman Melville. Neograeca Bohemica. 2023, roč. 23, č. [1], s. 67–84.
Článek
Bär, Silvio.
"I honour those who reverence my power" : Gods, humans, and the breaking of social and religious rules in Euripides' Hippolytus. Graeco-Latina Brunensia. 2020, roč. 25, č. 2, s. 17–32.
Článek
Kačer, Tomáš.
"I am Britannia, the spirit of our age" : time shifting as a study of the idea of progress in Tom Stoppard's Arcadia and Shelagh Stephenson's An experiment with an air pump. Brno studies in English. 2007, roč. 33, č. 1, s. 157–167.
Článek
Blake, Jason.
"I didn't know you could do this!" An interview with Mark Anthony Jarman. The Central European journal of Canadian studies. 2016, roč. 10-11, č. [1], s. 5–10.
Kapitola
Pučalík, Marek.
"Ihr sehet nehmlich einen Templ, desgleichen ihr vielleicht selten, oder vielleicht nemals gesehen." : zur Ikonographie der Wiener Karlskirche. In: Orbis artium : k jubileu Lubomíra Slavíčka.
, s. 557–578.
Článek
Jarvoll, Agnieszka B..
"I'll have everything in diamonds!": students' experiences with minecraft at school. Studia paedagogica. 2018, roč. 23, č. 4, s. 67–89.
Článek
Hyttinen, Misha.
"Illiberal" misanthropy: mîsanthrôpiâ and aneleutheriâ in the rhetorical literature of 4th century BCE Athens. Graeco-Latina Brunensia. 2023, roč. 28, č. 2, s. 89–103.
Článek
Langer-Osuna, Jennifer M., Chavez, Rosa, Kwon, Faith, Malamut, Jim, Gargroetzi, Emma, Lange, Kimiko, Ramirez, Jesse.
"I'm telling!" : exploring sources of peer authority during a K-2 collaborative mathematics activity. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 2, s. 97–111.